Performancing Metrics

اگر مسئله کنترل جمعیت متوقف نمی‌شد، در آینده نزدیک کشور را زمین‌گیر می‌کرد | اتاق خبر
کد خبر: 319951
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1394 - 14:45
عضو مجمع اصولگرایان اصفهان:
عضو مجمع اصولگرایان اصفهان گفت: اگر مسئله کنترل جمعیت متوقف نمی‌شد، در آینده نزدیک کشور را زمین‌گیر می‌کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، کمال حیدری عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار کرد: کنترل جمعیت در ابتدای انقلاب و جنگ اتفاق افتاد اما از حدود ده سال قبل در راستای پیش‌بینی مسائل جمعیتی غرب حرکت کرده و همچنان سیاست کنترل جمعیت را ادامه دادیم.

وی افزود: در حال حاضر که طرح جمعیت ابلاغ شده است، تخصص در مسائل جمعیتی این طرح به طور کامل مد نظر قرار گرفت و کارشناسان جمعیت به طور دقیق آن را بررسی کرده‌اند.

معاون سابق دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: کسانی که انتقاد می‌کنند و بحث امکانات لازم برای داشتن جمعیت زیاد را مطرح می‌کنند، باید توجه داشته باشند تنها مسئله‌ای که رهبر انقلاب معتقد هستند نظارت لازم صورت نگرفته، بحث کنترل جمعیت است.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر مسئله کنترل جمعیت متوقف نمی‌شد، در آینده نزدیک این مسئله کشور را زمین‌گیر می‌کرد و اگر جمعیت به سمت پیری برود، ده‌ها برابر باید هزینه شود تا مشکلات ناشی از آن مرتفع شود.

عضو مجمع اصولگرایان اصفهان با بیان این که ابلاغ سیاست‌های سلامت از سوی رهبر انقلاب بسیار کامل بود و همه ابعاد را در بر می‌گرفت، اظهار داشت: این طرح همه حوزه‌های سلامت نظیر ازدواج، طلاق، خانواده و ... را در بر می‌گیرد.

وی در رابطه با حضور روحانیون در بیمارستان و تأثیرگذاری این طرح، بیان داشت: این طرح برای ایجاد آرامش معنوی در بیمارستان‌ها برای مدتی اجرا شد و البته بودجه زیادی هم صرف آن نشد؛ در دولت یازدهم به میزان زیادی این طرح افول کرد و از توجه خارج شد.

حیدری اظهار کرد: برنامه داریم تا مسائل و مشکلات شهری را از مردم شنیده و به‌صورت کارشناسانه برای آن برنامه‌ریزی کنیم، به‌ویژه در حوزه سلامت که تأکید زیادی بر آن است، به طور ویژه برنامه‌هایی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت مردم را لازم دانست و تأکید کرد: مقوله سلامت اهمیت زیادی دارد و در دوران تحریم که اجازه واردات واکسن را به کشور ندادند، با چالش‌های زیادی در این زمینه روبه‌رو شدیم.

عضو مجمع اصولگرایان اصفهان در پایان فعالیت در حوزه علوم انسانی، حوزه سلامت و بهداشت، بهداشت اجتماعی، سلامت معنوی و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات مردم را از اهم برنامه‌های خود اعلام کرد.

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید