Performancing Metrics

اچ تی سی دیزایر 825، دیزایر 630 و دیزایر 530 را معرفی کرد | اتاق خبر
کد خبر: 320297
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
این شرکت در کنار گوشی هوشمند وان ایکس 9، ۳ مدل دیزایر جدید شامل دیزایر ۸۲۵، دیزایر ۵۳۰ و دیزایر ۶۳۰ را نیز معرفی کرد.

اتاق خبر - اچ‌تی‌سی سه عضو جدید از خانواده گوشی‌های دیزایر خود را معرفی کرد. دیزایر ۸۲۵ با در اختیار داشتن نمایشگر ۵.۵ اینچی Super LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بزرگترین مدل بین این گوشی‌ها است. از سوی دیگر فرایند Micro-Spray اچ‌تی‌سی سطح خارجی بدنه‌ی پلی کربناتی این گوشی‌های هوشمند را به شکل منحصر بفردی رنگ می‌کند. 

دیزایر ۸۲۵

دیزایر ۸۲۵ به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۰۰ با ۴ هسته‌ی ۱.۶ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی مجهز است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 در پشت این گوشی و دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز برای تصاویر سلفی در قسمت جلوی آن قرار گرفته است. دوربین  دیزایر ۸۲۵ قابلیت ضبط تصاویر 1080p را دارد و از حالت‌های HDR و پانوراما پشتیبانی می‌کند. اچ‌تی‌سی برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند باتری ۲۷۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی را در نظر گرفته است. از نظر نرم‌افزاری نیز اندروید ۶ روی این گوشی هوشمند نصب شده است. این گوشی هوشمند ۱۵۵ گرم وزن دارد. 

دیزایر ۸۲۵ اچ تی سی

 دیزایر ۶۳۰ و دیزایر ۵۳۰ نیز همان طراحی و ظاهری را دارند که از گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی اچ‌تی‌سی سراغ داریم. هر دو گوشی به نمایشگر ۵ اینچی سوپر ال‌سی‌دی با رزولوشن 720p مجهز شده و ۱۴۰ گرم وزن دارند. ابعاد این دو مدل هم ۱۴۶.۹ در ۷۰.۹ در ۸.۳ میلی‌متر است. 

دیزایر ۶۳۰ به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۰۰ با ۲ گیگابایت رم مجهز شده؛ در حالی که دیزایر ۵۳۰ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۲۱۰ با ۱.۵ گیگابایت رم بهره می‌برد. هر دو مدل ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارند که از طریق کارت حافظه‌ی خارجی قابل افزایش است. از نظر نرم‌‌افزاری هم اندروید ۶ مارشمالو روی هر دو گوشی نصب است. 

 

دیزایر ۶۳۰

دیزایر ۶۳۰ به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو مجهز است که قابلیت ضبط ویدیوهای 1080p‌را دارد. از سوی دیگر دوربین‌های ۸ و ۵ مگاپیکسلی به ترتیب برای قسمت پشتی و جلوی دیزایر ۵۳۰ در نظر گرفته شده‌اند. همچنین اچ‌تی‌سی باتری‌های ۲۲۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی غیر قابل تعویض را برای این گوشی‌ها در نظر گرفته است. 

دیزایر ۶۳۰

امیدواریم اچ‌تی‌سی کمی رابط کاربری خود را بهبود داده باشد؛ به هر حال باید در عمل عملکرد این دو گوشی و پردازنده‌های نه چندان جدید و قدرتمندشان را در اندروید ۶ ببینیم.

منبع: زومیت

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید