Performancing Metrics

گوگل امکان استفاده از سرویس‌های ایمیل دیگر در Gmail را فراهم می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 320328
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1394 - 08:38
اگر از آن دسته کاربرانی هستید که علاوه بر جیمیل، از سرویس‌های دیگری همچون Outlook یا Yahoo نیز استفاده می‌کنید، خبر خوشی برایتان داریم. با قابلیت‌های جدید جیمیل، حالا شما می‌توانید پیغام‌های دریافتی در صندوق پیام‌های دیگر را به صورت یکجا و در اینباکس جیمی

اتاق خبر - هر چند قابلیت دریافت ایمیل‌های سرویس‌های دیگر در جیمیل از چندین و چند ماه پیش در سرویس‌ ایمیل یاهو و اوت لوک مایکروسافت وجود داشت، ولی گوگل اخیرا این امکان را به صورت کامل و رسمی به جیمیل افزوده است تا جمعیت سرویس یک میلیارد نفری خود را باز هم افزایش دهد. 

این قابلیت که Gmailify نام دارد و سال پیش نمونه‌های اولیه آن رویت شد، از امروز به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار دارد. برای مثال اگر شما یک ایمیل دیگر به اسم mail@yahoo.com داشته باشید، می‌توانید آن را به جیمیل خود افزوده و از امکانات گوگل همچون ضد اسپم قدرتمند، تب‌بندی ایمیل‌ها و ... بهره‌مند شوید.

برای استفاده از این قابلیت در اپلیکیشن جی‌میل در اندروید، وارد بخش تنظیمات شده و از آنجا ایمیل‌های غیر جیمیلی خود را انتخاب کرده و گزینه‌ی Link account را لمس نمایید. بدین ترتیب شما می‌توانید ایمیلی غیر از جیمیل را به صندوق پستی خود بیفزایید. در ضمن با انجام این کار، نسخه وب جیمیل شما نیز با این تنظیمات همسان‌سازی خواهد شد و نیاز به تنظیمات مجدد نخواهد بود.

از آنجا که این ويژگی هنوز به طور کامل در اختیار تمامی اکانت‌ها قرار ندارد، در صورتی که این گزینه‌ها را هنوز مشاهده نمی‌کنید، اپلیکیشن جیمیل را بروزرسانی کرده و در صورت عدم نمایش دوباره، منتظر اضافه شدن این ویژگی به اکانت خود در آینده‌ی نزدیک باشید. 

در حال حاضر، Gmailify تنها برای اکانت‌های یاهو، اوت لوک و Hotmail قابل استفاده است؛ ولی گوگل وعده داده که به زودی این قابلیت را برای سرویس‌دهنده‌های دیگر نیز فراهم خواهد کرد. 

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید