Performancing Metrics

مسئولان دانشگاه آزاد کرج تعامل سازنده‌ای با بسیج دانشجویی ندارند | اتاق خبر
کد خبر: 320919
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1394 - 05:16
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز گفت: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تعامل لازم و سازنده‌ای با بسیج دانشجویی ندارند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، سعید بهرامی در حاشیه نهمین جلسه شورای هم اندیشی بسیج و روسای دانشگاه های استان البرز که ظهر امروز در دانشگاه پیام نور کرج برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متاسفانه دانشگاه آزاد اسلامی کرج در خصوص فعالیت های فرهنگی دانشجویان کاملا سلیقه ای عمل می کند.

وی در ادامه به لغو سخنرانی روز گذشته یکی از نامزدهای انتخاباتی در دانشگاه آزاد واحد کرج اشاره کرد و گفت: سخنرانی نامزدهای انتخاباتی در شورای برنامه ریزی دانشگاه به تصویب می رسد اما روز گذشته از ورود دانشجویان بسیجی و یکی از نامزدهای انتخاباتی جلوگیری شده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج همکاری نیروی ارزشی بسیج را محدود کرده است، گفت: این اقدام مخالف نظر صریح مقام معظم رهبری در مورد فعالیت نیروی ارزشی بسیج در دانشگاه ها است.

بهرامی در خصوص انتخابات پیش رو و تاثیرش در فضای دانشگاه گفت: بسیج خطوط قرمز را رعایت می کند و با شور و حرارت خاصی مسائل روز جامعه را دنبال می کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز در پایان گفت: با توجه به اینکه فضای دانشگاه ها پر از جنب و جوش شده و از هر حزب و نامزدی دعوت می شود تا در سخنرانی ها شرکت کند دلیلی وجود ندارد که برخی سلیقه ای عمل کنند.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید