Performancing Metrics

تعداد انصرافی های نامزدهای انتخاباتی دزفول به ۱۲ نفر رسید | اتاق خبر
کد خبر: 321127
تاریخ انتشار: 7 اسفند 1394 - 11:21
فرماندار دزفول:
فرماندار دزفول گفت: با انصراف برخی نامزدها، تعداد کاندیداهای حوزه انتخاباتی دزفول از ۳۱ نفر به ۱۹ نفر رسید.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرنگار مهر، حبیب الله آصفی ظهر امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شروع ثبت نام نامزدهای انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابيه شهرستان دزفول در ابتدای کار ۵۰ نفر از قشرهای مختلف ثبت نام کردند که دو نفر ازاین تعداد قبل از بررسی صلاحیت ها انصراف دادند.

وي افزود: هیئت اجرایی شهرستان نیز با جلسات مستمر و مذاکرات مفصلی که تشکیل داد از تعداد ۴۸ نفر باقیمانده سه نفر را واجد شرایط ندانست و با اختیارات قانونی خود ۴۵ نفر را واجد شرایط اعلام کرد.

فرماندار دزفول بابیان اینکه ما نیز درفرمانداري در زمان قانونی لیست اسامی نامزدها را به هیئت نظارت ابلاغ کردیم، گفت: در لیستی که هیئت نظارت به ما ابلاغ کرد مشخص شد که از مجموع ۴۵ نفر نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی حوزه شهرستان دزفول ۲۱ نفر تائید و سایر نامزدها در دو قالب عدم احراز و رد صلاحیت عملا از گردونه انتخابات خارج شدند.

آصفی عنوان کرد: سپس با ارائه شکایت های نامزدهای رد صلاحیت شده در زمان مقرر و انجام بررسی ها شورای نگهبان، ۱۰ نفر دیگر از نامزدهای ثبت نام کرده از حوزه انتخاباتی دزفول را تائید صلاحیت و آمار نامزدهای این شهرستان را به ۳۱ نفر رساند.

وي گفت: با شروع رقابت های رسمی انتخاباتی در طی روزهای گذشته برخی از نامزدهای تایید صلاحیت شده از جمله ناصر چهره گشا، محمدحسین شاه حیدر، محمدعلی قاسمی، علی محمد آخوند علی، مجتبی ضیایی مهر، اعظم کریمی یگانه، محمدحسین لطفی و محسن جلواتي به دلایل مختلف انصراف خودرا به صورت رسمی به فرمانداری ارائه دادند.

فرماندار دزفول اضافه کرد: در جدیدترین موارد نیز مصطفی سخاوت، سید محمد متقی پور، احمد عبدالله پور و علی انصاری انصراف خود را از ادامه رقابت های انتخاباتی اعلام کردند.

آصفی در ادامه بابیان اینکه بیش از ۳۲۳ هزار نفر در شهرستان دزفول شرایط لازم برای شرکت در انتخابات را دارند، گفت: ۲۷ شعبه اخذ رای شامل ۱۷ شعبه سیار برای بخش کوهستانی سردشت و ۲۵ شعبه اخذ رای شامل ۲۴ شعبه سیار نیز برای رای گیری به منطقه صعب العبور و کوهستانی شهيون ارسال شده است.

وي بابیان اینکه تمام اقدامات امنیتی و نظارتی برای برگزاری انتخابات باشکوه هفتم اسفند در شهرستان دزفول انجام شده است، افزود: تمام هدف ما برگزاری یک انتخابات سالم و به دور از تشنج است که تلاش می کنیم با نظارت صحیح و مستمر نمایندگان و نیروهای فرمانداری و سایر دستگاه های متولی اجازه کوچکترین تخلف را به نمایندگان نامزدها و حامیان آنها ندهیم.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید