Performancing Metrics

بیانیه مصباحی‌مقدم درباره تشابه اسمی با مصباج یزدی | اتاق خبر
کد خبر: 321340
تاریخ انتشار: 8 اسفند 1394 - 07:45
برخی افراد که ردصلاحیت شدند، فتنه کردند
غلامرضا مصباحی‌مقدم درباره تشابه اسمی‌اش با محمدتقی مصباح یزدی و حواشی‌ای که امروز برای آن ایجاد شده، بیانیه صادر کرد.

اتاق خبر - متن بیانیه مصباحی مقدم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مردم شریف استان تهران
با عرض سلام و احترام، به اطلاع عموم می رساند اینجانب در انتخابات خبرگان 9 سال پیش در تهران و در انتخابات میان دوره ای از استان خراسان رضوی و در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره نهم و همچنین اکنون در دوره دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری در استان تهران، در هنگام ثبت نام کتباً اعلام کردم نام بنده «غلامرضا مصباحی مقدم»، مشهور به «مقدم»، «مصباحی» و «مصباح» می باشد.
چرا که بسیاری از مردم اینجانب را به نام «مصباح» یا «مقدم» می شناسند و عدم اعلام این مسئله سبب می شود که عزیزانی که به بنده با این اسامی رأی می دهند، در هنگام شمارش آراء، رأی شان به نام من ثبت نگردد.
در حالی که آیت الله مصباح یزدی، هیچ گاه کاندیدای مجلس شورای اسلامی نبوده اند، کما این که هیچگاه از خراسان رضوی کاندیدا نبوده اند. با این حال، نسبت به این تعدد شهرت فارغ از دوره فعلی، در دوره های گذشته نیز اطلاع رسانی گردیده بوده است.
اکنون که نام حضرت آیت الله مصباح یزدی و بنده در لیست جامعتین می باشد، علی القاعده رأی دهندگان به لیست، به هر دو نفر رأی خواهند داد و جایی برای نگرانی و حساسیت باقی نخواهد ماند.
متأسفانه برخی افراد که در این دوره تأیید صلاحیت نشده اند، نسبت به این مسئله ایجاد شبهه و حساسیت کرده اند و تلاش بر تفرقه میان اصولگرایان و فتنه انگیزی در میان پیروان ولایت فقیه دارند.
ضمن احترام نسبت به استاد محترم خود، آیت الله مصباح یزدی، از مردم شریف تقاضامندم به ایشان و به اینجانب رأی دقیق داده شود تا هیچ گونه تردیدی باقی نماند.

افوض امری الی الله
غلامرضا مصباحی مقدم
94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید