Performancing Metrics

ویژگی‌های نمایش ابزورد و کمدی در چمدان | اتاق خبر
کد خبر: 321530
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1394 - 11:10
«چمدان» ویژگی‌های نمایش ابزورد، کمدی و تراژدی را در خود جای داده و به همین دلیل با آثار دیگر متفاوت است.

به گزارش اتاق خبر، رامین ناصر نصیر بازیگر سینما و تئاتر  در خصوص نمایش و ایفای نقش در آن گفت: این اثر نمایشی را 23 سال پیش در دوران دانشجویی تماشا کردم و تا حدی با سلیقه و نگاه فرهاد آئیش  در آن زمان آشنا شدم. خوشبختانه پس از گذر زمان موقعیت همکاری با گروه ایشان برایم فراهم شد به همین سبب در نماش «چمدان» تعامل خوبی با هم داشتیم.  

وی ادامه داد : فرهاد آئیش در زمان نگارش نمایشنامه‌هایش به شیوه‌ی اجرای نمایش فکر می‌کند و بسیار دقیق و روشن نسبت به آنچه می‌خواهد، آگاهی دارد و در حالی که با تمریناتی هدفمند بازیگر را هدایت می‌کند مجالی را برای پرورش خلاقیت او ایجاد می‌کند.  
 
ناصر نصیر در خصوص ویژگی نمایش «چمدان» بیان کرد: در این اثر تلاش برای ساختن فضلیی پر رمز و راز و بدون مکان و زمان مشخص انجام می‌گیرد. «چمدان» نمایشی موقعیت محور بوده که ویژگی نمایش‌های ابزورد،کمدی و تراژدی را در خود جای داده و به همین دلیل با آثار نمایشی دیگر متفاوت است.  
 
بازیگر سریال «شهرزاد» درباره‌ی این مجموعه گفت: به دلیل کارنامه درخشان حسن فتحی، قصه‌ی جذاب و پرداخت خوب ما در مرحله تولید چنین استقبالی را پیش بینی می‌کردیم. به عقیده من تفاوت اثر خوب، متوسط و بد از هم در کلیات نیست در پرداخت جزئیات است. مثل تفاوت فرشی که با ظرافت بافته می‌شود با فرشی که با گره‌های بزرگ و نامزون بالا می‌آید. 

ناصر نصیر خاطر نشان کرد: تفاوت سریال «شهرزاد» با سایر آثار در میزان بها دادن و پرداخت به جزییاتی است که هنرمندان از کنار هر یک گاهی با بی‌دقتی رد می‌شود اما در این مجموعه سعی شده توجه به جزییات و کلیات به یک اندازه باشد.  

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید