Performancing Metrics

روند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه استان البرز تایید شد | اتاق خبر
کد خبر: 322009
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1394 - 06:56
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز:
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز روند برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان البرز را تایید کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین روحی یزدی با اعلام این خبر اظهار کرد: تا این لحظه که دور روز از انتخابات می گذرد گزارش تخلفی به دست هیئت نظارت بر انتخابات استان نرسیده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تا این لحظه روند برگزاری انتخابات در استان البرز تایید شده است، گفت: طبق قانون از روز برگزاری انتخابات به مدت یک هفته نامزدهای انتخاباتی و شهروندان می توانند هر گونه گزارشی مبنی بر تخلف در انتخابات را به شورای دبیرخانه شورای نگهبان تحویل دهند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز آدرس دبیرخانه شورای نگهبان را تهران، خیابان شهید قرنی، خیابان شهید شاداب مقابل هتل قدس اعلام کرد و گفت: شهروندان و نامزدهای انتخاباتی می توانند گزارش تخلفات را به دفاتر استانی شورای نگهبان نیز ارائه کنند.

روحی یزدی در پایان روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در حوزه انتخابیه استان البرز تایید کرد.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید