Performancing Metrics

روایت ضرغامی از پهنای باند حداد عادل! | اتاق خبر
کد خبر: 322381
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1394 - 10:32
عزت‌الله ضرغامی در واکنش به نتایج انتخابات مجلس مطلب طنزی را درباره غلامعلی حداد عادل منتشر کرد.

عزت‌الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این عکس، با بیان های طنز آلود از قول دکتر حداد عادل ، در فضای مجازی بصورت گسترده منتشر شده است .

با تبریک به نمایندگان جدید شهر تهران و البته سایر حوزه های انتخابیه که نتیجه قطعی شده است و خداقوت به سایر نامزدها ، اشاره آقای حداد در این عکس ، دقیقا به همین فضای محدودی است که در این فشردگی ، اشغال کرده است !

معمولا ، در این جلسات ، برخی آقایان ، از جریان های مختلف سیاسی ، تشریف می آورند و بدون اینکه محاسبه ی لازم را بکنند ، می خواهند به زور برای خود جا باز کنند !!

در این عکس من به شوخی می گویم ، ای کاش باز مثل آقای حداد ، دیگران پهنای باند کمی داشتند ، چون بعضی ها که نزدیک می شوند باید کلا از جا بلند شوید و جایتان را به او بدهید !!

پی نوشت: آقای دکتر حداد عادل ، قطع نظر از سوابق ارزشمند علمی و سیاسی ، خوش اخلاق ، متواضع و درویش مسلک است

با ادبیات و هنر آشناست و زبان طنز را به خوبی می فهمد. نسبت به حجم زیادی از طنزهای منتشر شده در فضای مجازی نسبت به خودش ، برخورد خوبی داشته است .

زیبایی دمکراسی در کشور به همین هاست . مهم پذیرش قانون است و احترام به کسانی که رای آورده اند . تکلیف کشور پای صندوق های رای معلوم می شود نه در اردوکشی های خیابانی !

امروز تحلیل گران مشهور غربی اعتراف می کنند که نظام جمهوری اسلامی توانست ، حتی مخالفین سرسخت داخلی و خارجی خود را به حضور در پای صندوق های رای و تشویق مردم به رای دادن بکند !
این موفقیت بر ملت بزرگ ایران مبارک !»

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید