Performancing Metrics

اصلاح‌طلبان مجلس دهم بدخیم نیستند | اتاق خبر
کد خبر: 322682
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 - 09:52
حسینیان در جمع خبرنگاران:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح‌طلبانی که وارد مجلس دهم شدند، بدخیم نیستند و به نظر نمی‌رسد بخواهند در مقابل نظام و ارزش‌ها بایستند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، روح‌الله حسینیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ختم مرحوم فرج‌الله سلحشور در پاسخ به سوال در خصوص پیش‌بینی جهت‌گیری‌های سیاسی در مجلس دهم اظهار داشت: من خیلی از مجلس دهم نگران نیستم، زیرا یک اکثریت خوبی از اصولگرایان در مجلس حضور دارند و اصلاح‌طلبانی که وارد مجلس دهم شده‌اند، خیلی بدخیم نیستند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان مجلس دهم افرادی هستند که هنوز قوام فکری پیدا نکردند و قابل مدیریت، هدایت و برخی از آنها از فرزندان جبهه و جنگ هستند.

حسینیان تاکید کرد: با اینکه مجلس دهم یک مجلس متوازن بین اصولگراها و اصلاح‌طلبان است، اما من احسای می‌کنم مانند مجلس ششم نخواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مجلس فقط شباهت به خود دارد و به لحاظ ترکیب نمایندگان متفاوت از مجالس دیگر است.

وی خاطرنشان کرد: در این انتخابات توازن حفظ شده است و  افرادی که به عنوان اصلاح‌طلب وارد مجلس شده‌اند، بدخیم به نظر نمی‌رسند که بخواهند در مقابل نظام، رهبری و ارزش‌ها ایستادگی کنند.

حسینیان ادامه داد: همه باید این موضوع را بپذیرند که اداره کشور توسط جناح سیاسی نه به مصلحت نظام و نه به مصلحت جریان‌های سیاسی است، زیرا باید قدرت دست به دست بچرخد و یک عده حکومت کنند و عده دیگر انتقاد کنند تا بدین وسیله مردم مأیوس نشوند.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: یک ایرادی که در اصلاح‌طلبان بود این است که وقتی به قدرت رسیدند، به دنبال زدن ریشه‌ها بودند و اصل ارزش‌ها را مورد هجمه قرار دادند. اگر برای اصلاح‌طلبان از مجلس ششم تجربه‌ای شده باشد و این ایراد را مرتفع کنند، می‌تواند پایه‌گذار یک فرهنگ سیاسی درست و صحیح در کشور باشد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
| |
2016-03-02 12:22:02
این که فقط بلده فحش بده
| |
2016-03-02 13:22:45
شخصی که خودش انتخاب نشده فکر نکنم اجازه داشته باشه راجب رای و نظر مردم نظر بده!
ADS
ADS
پربازدید