Performancing Metrics

ونزوئلا و چین قرارداد همکاری 10 ساله امضا کردند | اتاق خبر
کد خبر: 322879
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 - 18:44
رسانه ونزوئلایی «تله‌سور» نوشت: ونزوئلا و چین قرارداد همکاری 10 ساله‌ای را در زمینه مسائل اقتصادی با یکدیگر امضا کرده‌اند.

اتاق خبر: دولت‌های چین و ونزوئلا روز گذشته برنامه توسعه 10 ساله بین دو کشور را با هدف تعمیق همکاری‌های بین دو طرف و ایجاد اقتصاد تولیدی در ونزوئلا، به امضا رساندند.

بنا بر این گزارش به نقل از فارس، «ریکاردو منندز» معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا در این رابطه عنوان کرد: ونزوئلا اکنون با امیدواری چشم انتظار آینده است و این امیدواری منشأ در برنامه توسعه 10 ساله این کشور با چین دارد.

وی افزود: نمایندگان دولت‌های ونزوئلا و چین تمامی سازوکارهای لازم برای سرمایه‌گذاری در بخش پتروشیمی و طلا را مورد ارزیابی قرار داده‌اند.

«منندز» همچنین خاطرنشان کرد: طی جلسه بین نمایندگان دولت‌های چین و ونزوئلا، 14 محرک برای توسعه اقتصاد این کشور آمریکای جنوبی در زمینه‌های مختلفی از جمله تولید مواد غذایی، داروسازی، صنعت، اقتصاد مشارکتی، هیدروکربن، پتروشیمی، معدن، گردشگری ملی و بین‌المللی، ساخت و ساز، صنعت نظامی، مخابرات، بانک‌های دولتی و خصوصی مورد بررسی قرار گرفتند.

نمایندگان دولت چین و ونزوئلا امروز نیز با یکدیگر دیدار خواهند کرد؛ در این نشست هیئت ونزوئلایی قصد دارد برنامه اقتصادی کشور خود را به 50 شرکت چینی عرضه کند؛ پیش‌بینی می‌شود که در این جلسه «ائولوخیو دل پینو» وزیر نفت ونزوئلا نیز حضور داشته باشد.

از سوی دیگر «لوئیس خوزه مارکانو» وزیر ارتباطات و اطلاعات ونزوئلا نیز برنامه اقتصادی این کشور را سازوکاری مناسب برای غلبه بر بحران اقتصادی فعلی در ونزوئلا دانست.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید