Performancing Metrics

موسم رقابت‌ها به سر آمده و عهد رفاقت‌ها و ساختن‌ها رسیده است | اتاق خبر
کد خبر: 323213
تاریخ انتشار: 14 اسفند 1394 - 02:47
پیام قدردانی محمدرضا نجفی از حضور باشکوه مردم در انتخابات:
محمدرضا نجفی منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس​ در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه تاکید کرد که امروز دیگر موسم رقابت‌ها به سر آمده و عهد رفاقت‌ها و ساختن‌ها رسیده است.

محمدرضا نجفی منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس​ در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه تاکید کرد که امروز دیگر موسم رقابت‌ها به سر آمده و عهد رفاقت‌ها و ساختن‌ها رسیده است. ایران عزیز تشنه روشنایی‌های بیشتر است و این مهم جز با مشارکت همگانی و مسئولیت‌پذیری تک‌تک ما میسر نمی‌شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسمه‌تعالی

خدای بزرگ را سپاس می‌گویم که به اراده آن کریم هستی بخش و در سایه لطف و عنایتش، هفتم اسفند‌ 94 در تاریخ ایران عزیز و به دست مردم بزرگ این سرزمین جاودانه شد. مردمی که پیروز واقعی انتخابات‌اند؛ نه فقط از آن جهت که توانستند از بین نامزدهای تایید صلاحیت شده، افراد متناسب با تفکر دلخواه‌شان را روانه مجلس کنند بلکه از آن روی که آزمونی بس خطیر و دشوار از رفتاری خردمندانه و دموکراتیک را با سربلندی پشت‌سر گذاشتند.

با همه وجود از شما مردم گرانقدری که بار دیگر حماسه‌ای برخاسته از درک و بلوغ را با شور و متانت بی‌نظیر رقم زدید تا نشان دهید مسیر آینده کشور از صندوق‌های آرا و به اراده و انتخاب صاحبان واقعی نظام و کشور می‌گذرد، قدردانی نموده و به احترامتان سرتعظیم فرود می‌آورم.

به‌ویژه خود را قدردان مردم نیک‌اندیش، آگاه و زمانه‌شناس حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات،‌ اسلامشهر و پردیس می‌دانم که مرا شایسته اعتماد خود دانستند و به افتخار نمایندگی‌شان در خانه ملت مفتخرم کردند.

همچنین لازم می‌دانم مراتب سپاس خود را از مقام معظم رهبری وهمه مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات ابراز نمایم.

بی‌تردید حمایت بزرگان و پیش‌قراولان اصلاحات و تدبیر، هنرمندان، دانشگاهیان و جمیع عقلا و نخبگان نیز سهم بسزایی در شکل‌گیری حماسه هفتم اسفند داشت و از همین روی مراتب سپاس خالصانه‌ام را به این عزیزان اعلام می‌دارم. تمام امیدم این است که در پیشگاه خداوند و شما مردم عزیز، بتوانم این موهبت یگانه یعنی اعتمادی که به این کمترین کرده‌اید را با جان و دل پاسداری کنم.

می‌دانم که با دغدغه های بسیار به میدان انتخابات وارد شدید اما خدای را باید به شهادت گرفت که در قلب و جان من و دیگر دلسوزان همراه، اساسی‌ترین همت و عزم، پاسخ گفتن به دغدغه‌ها و مشکلات و مطالبات به حق شما مردم است.

امروز دیگر موسم رقابت‌ها به سر آمده و عهد رفاقت ها و ساختن‌ها رسیده است. ایران عزیز تشنه روشنایی‌های بیشتر است و این مهم جز با مشارکت همگانی و مسئولیت‌پذیری تک‌تک ما میسر نمی‌شود چرا که اراده الهی همواره در عزم مردم تبلور می‌یابد.

پیروز و سرافراز باشید.

محمدرضا نجفی

منتخب مردم حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید