Performancing Metrics

استفاده از ظرفیت‌ سمن‌های استان کرمانشاه جهت استقبال از نوروز | اتاق خبر
کد خبر: 323347
تاریخ انتشار: 14 اسفند 1394 - 07:57
قائم مقام ستاد سفرهای استانی کرمانشاه تاکید کرد:
قائم مقام ستاد سفرهای استانی کرمانشاه گفت: مسئولان از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای آماده سازی استان کرمانشاه جهت استقبال از نوروز استفاده کنند.

اتاق خبر- قائم مقام ستاد سفرهای استانی کرمانشاه گفت: مسئولان از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای آماده سازی استان کرمانشاه جهت استقبال از نوروز استفاده کنند.

مجتبی نیک کردار در دومین جلسه ستاد خدکات سفر استان کرمانشاه «ویژه نوروز» که عصر امروز پنجشنبه در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: رسانه ملی بهترین ابزار برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و توریستی استان کرمانشاه است و در باقیمانده پیش از فرارسیدن نوروز صدا و سیما تاجایی که امکان دارد استان را معرفی کند.

قائم مقام ستاد سفرهای استانی کرمانشاه افزود: مسئولان صدا و سیما عنوان و جملاتی کوتاه و اثرگذار در وصف کرمانشاه تعیین کند و مکرر در برنامه‌های خود بیان نمایند تا استان ما بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

 نیک کردار بر آمادگی تمام دستگاه‌های عضو ستاد سفر استان برای استقبال از نوروز تاکید کرد و گفت: شهرداری باید نسبت به آراستگی چهره شهر و جمع آوری زباله‌ها اقدامات لازم را انجام دهد و از هر حیث شهر آراسته و پاکیزه و زیبا باشد.

وی جانمایی ۸ نقطه شهر برای عرضه محصولات مختلف در ایام نوروز را اقدامی مناسب دانست و افزود: مسئولان توجه داشته باشند که نمایشگاه صنایع دستی طاقبستان در ایام نوروز مختص صنایع دستی باشد و در این منطقه از شهر نمایشگاه دیگری برپا نشود تا صنعتگران متضرر نشوند.

نیک کردار بیان کرد: مسئولان صنعت و معدن در ایام نوروز بر غرفه‌هایی که در امر فروش محصولات غذایی و... برپا می‌شوند نظارت لازم را اعمال نمایند.

 قائم مقام ستاد سفرهای استانی کرمانشاه بیان کرد: از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای آماده سازی شهر در خصوص پاکسازی و زیباسازی استفاده و از داوطلبان کمک گرفته شود.

منبع: مهر 

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید