Performancing Metrics

تشکیل سومین جلسه کمیسیون صنعت اتاق زنجان | اتاق خبر
کد خبر: 323705
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1394 - 02:48
در سومین جلسه کمیسیون صنعت اتاق زنجان هر یک از اعضاء نقطه نظرات خود را در خصوص مراحل تدوین سند راهبردی توسعه صنعت استان ارائه نمودند.

اتاق خبر- در سومین جلسه کمیسیون صنعت اتاق زنجان هر یک از اعضاء نقطه نظرات خود را در خصوص مراحل تدوین سند راهبردی توسعه صنعت استان ارائه نمودند.

مقدم فرد عضو هیات رئيسه و رئيس کمیسیون صنعت اتاق زنجان با تاکید بر اینکه کمیسیونها وظیفه ی اجرایی ندارد عنوان کرد: اتاق پیشنهادات و  مواردی که به عنوان مشاوره از سوی کمیسیونها ارائه می شود را در اتاق ایران مطرح و از طریق واگذاری آن به نهادهای تصمیم گیرنده اصلی که نهادهای دولتی هستند، آن را پیگیری می نماید.

موسوی عضو کمیسیون صنعت اتاق زنجان با بیان اینکه تدوین، اجرا و پایش و ارزیابی به عنوان سه مرحله از مدیریت استراتژیک مطرح هستند اظهار داشت:  ما در حال حاضر مرحله تدوین را مورد بحث گذاشته ایم که با هدف و چشم انداز ارتقاء زنجان به ۷ استان برتر کشور و رسیدن هر چه سریعتر به مرحله پایش، نقاط قوت و ضعف، تهدیدات و فرصتهای استان را مشخص و در قالب مقایسه با استانهای برتر مورد ارزیابی قرار می  دهیم.

موسوی در ادامه، موانع درون سازمانی واحدهای صنعتی استان،‌ضعف دانش بنگاه ها، عدم آشنایی مدیران با آموزش و دانش کاربردی را به عنوان مهم ترین تهدید یا ضعف استان مطرح نمود و گفت:

عدم آشنایی صاحبنظران در بخش صنعت با قوانین و مقررات تولیدی و رفع موانع تولید در کنار سایر ضعفهای موجود به مشکلات این حوزه دامن زده است.

کلانتری عضو هیات رئيسه و از دیگر اعضاء کمیسیون صنعت اتاق زنجان نیز به وجود مشکل زیرساختها اشاره نمود و گفت: باید به دنبال راهکاری برای رفع این مساله باشیم.

ظهیریان دبیر این کمیسیون درخواست ارسال سند برش توسعه به اتاق ایران را مطرح نمود و بر نهایی شدن بحث شناسایی و تحلیل تا اردیبهشت سال آینده جهت تنظیم چارچوب اصلی سند راهبردی به صورت مکتوب تاکید نمود.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید