Performancing Metrics

۸۴۴ گزارش در صدا و سیمای زنجان با موضوع منابع طبیعی پخش شده است | اتاق خبر
کد خبر: 323913
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1394 - 23:10
مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان:
مدیر کل سازمان صدا و سیمای استان زنجان گفت: امسال ۸۴۴ گزارش در صدا و سیمای مرکز زنجان با موضوع منابع طبیعی تهیه و پخش شده است.

اتاق خبر- مدیر کل سازمان صدا و سیمای  استان زنجان گفت: امسال ۸۴۴ گزارش در صدا و سیمای مرکز زنجان با موضوع منابع طبیعی تهیه و پخش شده است.

مرتضی صفری ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ، افزود: وظیفه اصلی و مهم صدا وسیما و اصحاب رسانه حساس کردن افکار عمومی نسبت به موضوع منابع طبیعی و اراضی ملی است.

وی اظهار کرد: در راستای حراست و حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی همه مردم باید با منابع طبیعی همکاری کنند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: یکی از کارهایی که می توان در جهت صرفه جویی منابع آبی کرد، مدیریت صحیح ذخیره سازی آب است.

صفری تاکید کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی یک موضوع حاکمیتی است و صدا و سیما همیشه در کنار دستگاه های جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در خصوص پخش تخریب ها و زمین خواری ها در جهت اجرای قانون و حفظ صیانت از منابع طبیعی همکاری خوبی را داشته است.

وی به برنامه های این سازمان در حوزه منابع طبیعی اشاره کردو گفت: مستند ۱۳ قسمتی شفا که امسال از شبکه استانی و ملی پخش شد و مستند ۲ قسمتی شیلندره که در ۲۰ دقیقه اکران شده همچنین در حوزه رادیو ۴۸ ساعت برنامه تولید شده و در سیما ۳۸ ساعت برنامه پخش است.

مدیر کل سازمان صدا و سیمای  استان زنجان گفت: امسال ۸۴۴ گزارش در صدا و سیمای مرکز زنجان با منابع طبیعی تهیه و پخش شده است.

صفری  تصریح کرد: رسانه ها طی چندسال اخیر در بحث فرهنگسازی حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: طی سال آینده صدا و سیمای مرکز زنجان همکاری خود را با سازمان منابع طبیعی و جهاد کشاورزی تقویت خواهد کردو برنامه های فاخری را در دستور کار دارد.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید