Performancing Metrics

روشنگری علمای شیعه و سنی سدی در برابر جنگ نرم دشمنان است | اتاق خبر
کد خبر: 325095
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1394 - 12:27
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: روشنگری علمای شیعه و سنی از ضروریات جامعه سیستان و بلوچستان و سدی در برابر جنگ نرم دشمنان است.

اتاق خبر- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: روشنگری علمای شیعه و سنی از ضروریات جامعه سیستان و بلوچستان و سدی در برابر جنگ نرم دشمنان است.

دکتر حسینعلی شهریاری شامگاه پنجشنبه در دوازدهمین یادواره شهدای مسجد ابوذر غفاری زاهدان اظهار داشت: دشمن به سبب بافت قومی و مذهبی سیستان و بلوچستان همراه درصدد است تا با تفکر شوم خود این ظرفیت را به تهدید تبدیل کند.

وی افزود: دشمنان این مرز و بوم که در پشت مرزهای این دیار صف کشیده اند از هر راهی برای ضربه زدن به وحدت میان اقوام و مذاهب اسلامی به منظور تضعیف جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند، پس روشنگری علما و افزایش بصیرت در میان مردم به ویژه جوانان با توجه به این تلاش ها امری ضروری است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سیستان و بلوچستان نماد مقاومت است، مردمان این دیار چه در جبهه مبارزه با شرارت ها، قاچاق، تروریستی  و مقابله با جنگ نرم و تفکرهای تکفیری پیش قدم بوده و همواره نظام جمهوری اسلامی ایران را یاری رسانده اند.

وی گفت: در چنین شرایطی باید این همراهی را پاسداشت، چرا که حضور مردم بهترین شکل، برای پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آماجی از حملات دشمنان است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم این خطه با توجه به همسایگی با دو کشور صادر کننده نا امنی به جهان، بارها و بارها با توجه به اهدای بسیاری از فرزندان خود به انقلاب در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کردند.

شهریاری افزود: بدانیم اگر در مقابل آماج تفکرهای تکفیری سکوت کنیم، شاهد خسارت بیشتر جانی و مالی در سیستان و بلوچستان خواهیم بود، در این راه همگان باید با همدلی و همراهی دست در دست هم داده تا دشمن در جنگ نرم راه به جائی نبرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: رفتارمان نباید به گونه ای باشد که بازی سیاست فرصت ایجاد گسست و تفرقه در میان مردم داشته باشد، همراهی دولت و ملت که فرموده رهبری معظم انقلاب نیز است، مهم ترین سلاح برای تقویت جبهه مقاومت بوده؛ پس باید در این زمینه کوشا باشیم.

منتخب مردم زاهدان در مجلس دهم اضافه کرد: مسئولان بدانند مردم با این همه مشکلاتی که دارند، وقتی که پای نظام، انقلاب، امام و رهبری و خون شهیدان به میان می آید، بیشتر به صحنه می آیند و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می نمایند، پس باید بهترین را برای این مردم رقم زد.

دکتر شهریاری گفت: هیچ کوتاهی از سوی مسئولی در راه خدمت رسانی به مردم پذیرفتنی نیست، چرا که مردم لایق بهترین ها هستند، آن هم مردم این استان که به واسطه حفظ نظام به حداقل ها راضی اند.

 محله ابوذر غفاری زاهدان تاکنون ۵۸ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده که به همین منظور در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور حفظ یاد و خاطر راه آنان، طی ۱۱ سال اخیر یادواره شهدای مسجد ابوذر غفاری در زاهدان برگزار می شود.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید