Performancing Metrics

تویوتا به دنبال ارائه خودروی چوبی | اتاق خبر
کد خبر: 325274
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1394 - 12:46
فرصت امروز نوشت: برای نخستین بار تویوتا در هفته طراحی که در شهر میلان برگزار می‌شود خودرویی را با نام Setsuna ارائه خواهد داد که تمامی آن از چوب ساخته شده و شکل آن شبیه خودروهای چرخ باز است.

اتاق خبر - نام آن به‌گونه‌ای تداعی‌کننده لحظات زودگذری است که مردم با اتومبیل‌های خود دارند. درحالی‌که چوب ممکن است انتخاب معقولی نباشد اما شرکت تویوتا این تصمیم را گرفت تا مواد سازنده خود را در طول زمان دستخوش یکسری تغییرات قرار دهد. در گذر این سال‌ها، صنعت خودرو تحولات تدریجی بسیاری را شاهد بوده است که می‌توان به استفاده از چوب در بخش‌های مختلفی از خودروهای این شرکت نیز اشاره داشت.

تویوتا مطرح می‌کند که نسل‌های جدید خودرو می‌تواند با محیط زیست تطابق بیشتری داشته باشد که البته این با مفهوم خودرو‌های سنتی متفاوت است. مهندس ناظر این پروژه می‌گوید: «ما راه‌های مختلفی برای رسیدن به هدف مورد نظر و استفاده از چوب با کاربرد‌های خاص را ارزیابی کرده‌ایم، حتی درمورد اینکه چوب کدام درخت، در چه اندازه‌ای و به چه ترتیبی به کار رود نیز بحث شده است.»خودروی Setsuna مجهز به موتور الکتریکی، با ظرفیت دو صندلی است و سه فوت ارتفاع خواهد داشت. شرکت خودروسازی تویوتا از اتومبیل چرخ باز خود در ماه آوریل در شهر میلان پرده برداری خواهد کرد.
94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید