Performancing Metrics

برای جلوگیری از آزمایش‌های موشکی ایران، این کشور را تنبیه کنید | اتاق خبر
کد خبر: 325977
تاریخ انتشار: 25 اسفند 1394 - 13:13
رژیم صهیونیستی:
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد، بار دیگر ضمن تکرار ادعاها درباره برنامه موشکی ایران خواستار تحریم این کشور شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، «دنی دنون»، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد روز دوشنبه اظهارات ضد ایرانی درباره برنامه موشکی ایران را تکرار کرد.

وی که در نشست اضطراری شورای امنیت صحبت می‌کرد گفت: «نادیده گرفتن تخلفات ایران به این کشور چراغ سبز برای ادامه آزمایش‌های موشک هسته‌ای را خواهد داد.»

دیپلمات رژیم صهیونیستی همچنین در اظهاراتی که در شورای امنیت سازمان ملل متحد مطرح کرد گفت: «ایران را با اقدامات تنبیهی روبرو کنید تا مطمئن شوید این کشور انجام آزمایش‌های موشکی قادر به حمل کلاهک‌های هسته‌ای را ادامه نخواهد داد.

روز سه‌شنبه هفته گذشته گزارش شد در ادامه مرحله نهایی رزمایش موشکی اقتدار ولایت، موشک‌های میان برد شهاب 1 و 2 و موشکهای دوربرد و نقطه زن قدر F و H سپاه از منطقه عمومی کویر قم شلیک و به اهداف موردنظر اصابت کردند.

دنون اضافه کرد: «ما همیشه وقتی تهدید شویم از خودمان دفاع می‌کنیم. اما شما امروز باید ایران را مسئول شناخته و گامهایی ملموس ضد تخلفات آن‌ها بردارید.»

انتهای پیام/

کد: 94108 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید