Performancing Metrics

جمع آوری کارت‌های سوخت به شرطی که مرزها کنترل شود مناسب است | اتاق خبر
کد خبر: 326493
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1394 - 18:16
رئیس کمیسیون انرژی مجلس ضمن بیان این که وجود کارت سوخت‌ها و استفاده از آن‌ها تا حدودی وقت گیر است اظهار کرد: اگر کارت وجود داشته باشد آمار دقیق بین مصرف و تولید هم مشخص خواهد بود.

اتاق خبر: علی مروی با بیان اینکه اگر کارت سوخت‌ها کنار گذاشته شوند،‌ احتمال این که وضعیت قاچاق پیش آید، وجود دارد گفت: در شرایطی که بحث قاچاق پیش بیاید ‌مصرف و هزینه دولت بالا می‌رود.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ وی افزود: فکر می کنم تا زمانی که قیمت‌ها متعادل نشده، وجود کارت‌ها مناسب باشد، زیرا الان با قیمت بالا بنزین وارد می‌شود لذا به نظر می‌رسد هنوز ماندن کارت‌ها در این شرایط لازم است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس هم‌چنین اظهار کرد: در شرایطی که قاچاق انجام شود فروش سوخت حساب و کتاب ندارد، اما با کارت میزان سوختی که دریافت می‌شود، مشخص بوده و آمار دقیق بین مصرف و تولید وجود خواهد داشت.

مروی در ادامه بیان کرد:‌ در واقع معیاری دست دولت و شرکت پالایش و پخش است. اما اگر معیار وجود نداشته باشد میزان سوخت داخل کشور و آنچه که به صورت قاچاق انجام می‌شود مشخص نیست.

نماینده مردم نیشابور در مجلس یادآور شد:‌ شاید جمع آوری کارت‌ها با توجه وقت گیر بودن و این که در حال حاضر قیمت بنزین تک نرخی است، مناسب باشد، به شرطی بتوانیم کنترلی بر مرزها داشته باشیم.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید