Performancing Metrics

اعطای وام به خریداران مسکن راهی برای خروج از رکود | اتاق خبر
کد خبر: 326975
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: کارشناس اقتصادی گفت: قرار گرفتن تسهیلات در اختیار خریداران و افزایش قدرت خرید، راهی برای خروج بازار مسکن از رکود است.

اتاق خبر - منوچهر بهرویان کارشناس اقتصادی در خصوص رونق اقتصادی در بازار مسکن گفت: تقاضا زیاد و قدرت خرید کم در بحث مسکن می‌تواند عمده‌ترین دلیل رکود اقتصادی باشد.

این کارشناس اقتصادی اظهار داشت: از آنجایی که سالانه مبالغ کلانی در خصوص ساخت‌و‌سازها از میان می رود بنابراین باید در خصوص افزایش عمر و کیفیت ساختمان‌ها، اقدامات بیشتری انجام شود تا بتوانیم شاهد رونق اقتصادی باشیم در همین راستا باید به جای صرف هزینه‌های کلان این مبالغ را صرف ساخت مسکن با کیفیت و زیر ساخت‌های مناسب بکنیم.

بهرویان در خصوص اعطای وام مسکن اشاره کرد: اعطای وام مسکن می‌تواند بر رونق اقتصادی کمک کند، بر شرط اینکه در بازه زمانی بلند مدت باشد که بازپرداخت آن به مراتب راحت‎ترباشد.

وی همچنین افزود: این تسهیلات باید در اختیار خریداران قرار گیرد زیرا با این کار نقدینگی در اختیار آنها قرار می‌گیرد و قدرت خرید مردم افزایش می‌یابد و مسکن می‌تواند در بازه زمانی کمتری به فروش برسد تا مسکن از بند رکود رهایی یابد.

بهرویان همچنین درباره مسکن مهر گفت: دولت باید تشویقی مسکن مهر را در اولویت کار خود قرار داد تا از این طریق بتواند به فروش واحدهای مسکن مهر اقدام بکند.


94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید