Performancing Metrics

اعزام دختران جودوکار قم به 2 رده سنی مسابقات قهرمانی کشور | اتاق خبر
کد خبر: 327069
تاریخ انتشار: 1 فروردین 1395 - 03:13
نایب‌رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم از اعزام دختران مستعد جودو قم به دو رده سنی پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از فارس، سیما شاهزاده‌اظهار کرد: با برنامه‌های آموزشی که در طول سال 94 و البته قبل از آن برای پرورش استعدادهای رده‌های سنی پایه جودو قم در بخش دختران انجام داده‌ایم، اکنون نفرات خوب و آماده‌ای برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور داریم.

وی با اشاره به ارسال بخشنامه مسابقات جودو قهرمانی کشور به این هیئت ورزشی، بیان کرد: فدراسیون جودو و کوراش بخشنامه مسابقات قهرمانی جودوی بانوان نوجوان و جوان کشور را برای تمامی استانها ابلاغ و اعلام کرده و از هم اکنون برای حضور در این رقابت‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

نایب‌رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم تصریح کرد: کسب موفقیت در این دوره از مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان جودو دختران کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا این پیکارها انتخابی تیم ملی برای اعزام به پیکارهای برون‌مرزی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برخی شرایط شرکت در این دوره از رقابت‌ها، عنوان کرد: حفظ و رعایت حجاب کامل و شئونات اسلامی توسط هر یک از اعضاء تیم و برخورداری از کارت بیمه ورزشی سال 1395 از جمله شرایط مهم حضور در این پیکارها محسوب می‌شود.

شاهزاده خاطرنشان کرد: جودوکاران باید شناسنامه عکس‌دار و اصل کارت ملی خود را به همراه داشته باشند، ضمن اینکه برای دانش‌آموزان برخورداری از گواهی اشتغال عکس‌دار ممهور به مهر و امضا اداره آموزش و پرورش منطقه و همراه داشتن دو قطعه عکس پشت نویسی شده الزامی است.

وی افزود: هر تیم متشکل از هشت بازیکن، یک مربی و یک سرپرست مجموعا به تعداد 10 نفر امکان حضور در این رقابت‌ها را دارد و فرصت اعلام آمادگی کتبی برای حضور در مسابقات جودو قهرمانی دختران نوجوان و جوان کشور تا سی‌ام فروردین‌ماه است.

نایب‌رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم با بیان اینکه مسابقات در هر یک از رده‌های سنی در دو مرحله به انجام می‌رسد، یاد آور شد: مرحله مقدماتی رقابت‌ها به صورت منطقه‌ای برنامه‌ریزی شده، ضمن اینکه زمان و مکان برگزاری آن با توجه به اعلام آمادگی تیم‌های شرکت کننده اعلام می‌شود.

وی یاد آور شد: همچنین مسابقات مرحله نهایی به صورت متمرکز و با حضور نفرات اول و دوم هر یک از اوزان مناطق مختلف برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در این دوره از پیکارها در هر یک از مراحل به صورت دو حذفی با یکدیگر پیکار می‌کنند.

شاهزاده با بیان اینکه تیم‌های شرکت کننده برای ثبت نام اعضاء خود به منظور صدور آی دی کارت باید تا سی آم فروردین ماه تصمیم نهایی را بگیرند، افزود: جودوکاران رده سنی نوجوانان باید متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1377 تا یازدهم دی‌ماه سال 1380 باشند.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های رده سنی نوجوانان در اوزان منهای 40، 44، 48، 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم با 500 گرم ارفاق وزنی برگزار می‌شود، ضمن اینکه جودوکاران رده سنی جوانان نیز در هشت وزن با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نایب‌رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم بیان کرد: در رده سنی جوانان نیز متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1374 تا یازدهم دی‌ماه سال 1377 مجاز به شرکت در رقابت‌ها هستند در حالی که پیکارهای این رده در اوزان منهای 44، 48، 52، 57، 63، 70، 78 و به اضافه 78 کیلوگرم با 500 گرم ارفاق وزنی به انجام می‌رسد.

وی در پایان اظهار کرد: مسابقات مرحله مقدماتی نوجوانان از پانزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در پیکارهای رده سنی جوانان نیز از هفدهم اردیبهشت ماه رقابت خود را در تلاش برای کسب عناوین برتر آغاز می‌کنند.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید