Performancing Metrics

محور کرج - چالوس سنگین است | اتاق خبر
کد خبر: 327333
تاریخ انتشار: 2 فروردین 1395 - 10:41
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با آغاز دومین روز از تعطیلات نوروز، ترافیک در محور کرج - چالوس سنگین و تردد خودروها با کندی در حال انجام است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر سرهنگ رضا اکبری  ضمن اعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: ترافیک در محور کرج - چالوس سنگین و تردد خودروها به کندی انجام می شود.

وی در ادامه ترافیک محور کرج - چالوس در محدوده بیلقان، آدران، تونل شماره پنج، گرماب و پیچ سرهنگ را سنگین اعلام کرد.

اکبری با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی استان مبنی بر بارش برف در محورهای کوهستانی استان، از رانندگانی که قصد عبور از محور کرج - چالوس را دارند خواست زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی ترافیک آزادراه تهران - کرج - قزوین را عادی و روان اعلام کرد.

رئیس پلیس راه استان البرز در پایان از همه رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان البرز را دارند خواست با حفظ آرامش و رعایت قوانین راهنمایی رانندگی از بروز هر گونه حادثه جلوگیری کرده و سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم بزنند.

در پایان گفتنی است؛ طبق اعلام اداره کل حمل و نقل و پایانه های مسافربری استان البرز، روز گذشته یک میلیون و ۳۲۶ هزار و ۹۰۳ تردد در محورهای استان انجام شده است.

طبق آمار ارائه شده در آزادراه کرج – تهران و بالعکس ۲۴۰ هزار و ۲۵۲ تردد، در آزادراه کرج – قزوین و بالعکس ۹۸۱ هزار و ۸۷ تردد، در محور کرج – چالوس و بالعکس ۲۷۵ هزار و ۷۸ تردد انجام شده است.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید