Performancing Metrics

کشته شدن 5 نفر در حوادث جاده ای گلستان | اتاق خبر
کد خبر: 327334
تاریخ انتشار: 2 فروردین 1395 - 10:46
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان گلستان از فوت پنج نفر در حوادث جاده ای استان گلستان در اولین روز از نوروز ۹۵ خبر داد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر علیرضا صفایی درباره نخستین حادثه، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۰:۲۷ دقیقه و در محور آق قلا-انبارآلوم (روبروی گاوداری مزرعه نمونه) اتفاق افتاد و دو دستگاه خودروی پژو با یکدیگر برخورد کردند.

وی ادامه داد: در پی این حادثه هفت نفر مصدوم شدند که دو نفر در محل حادثه جان خود را از دست دادند و پنج نفر دیگر نیز توسط آمبولانس های انبارآلوم و آق قلا به بیمارستان آل جلیل آق قلا انتقال داده شدند که دو نفر از شدت جراحات در بیمارستان فوت می کنند.

سرپرست پلیس راه گلستان هم در تشریح این حادثه اظهار کرد: در این تصادف که بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو سواری پژو و پراید رخ داد، متاسفانه راننده و یکی از سرنشینان خوردو پراید و یک کودک از خودروی پژو در این حادثه  جان باختند.

علی عبدی در خصوص علت وقوع این حادثه گفت: علت این حادثه تلخ که در ساعات ابتدایی سال جدید رخ داده است انحراف به چپ خودرو پراید بود.

دومین حادثه نیز در محور کلاله بود. علیرضا صفایی درباره این هم حادثه هم گفت: دومین حادثه در ساعت ۱۵:۴۱ در محور گنبد-کلاله و روبروی روستای میرزا پانگ اتفاق افتاد که یک دستگاه خودرو پراید با خودرو سمند برخورد کردند و ۹ مصدوم را بر جای گذاشتند. یک نفر در محل حادثه جان خود را از دست داد و ۸ مصدوم دیگر از طریق چهار آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک آمبولانس هلال احمر به بیمارستان های رسول اکرم(ص)کلاله و شهید مطهری گنبدکاووس انتقال داده شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان گلستان از رانندگان خواست تا به توصیه های پلیس عمل کنند و در صورت وقوع حادثه با شماره تماس اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند.

علیرضا صفایی در پایان ابراز امیدواری کرد تا در روزهای آینده شاهد کاهش وقوع تصادفات و تلفات جانی حاصل از آن باشیم.

اما مدیرعامل جمعیت هلال احمرگلستان در گفتگو با خبرنگار مهر در توضیح امداد رسانی به هر دو حادثه اظهار کرد:: در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه امروز سه دستگاه خودروی سمند در محور خط نو کلاله به گنبد با هم برخورد داشتند.

حسین احمدی تصریح کرد: هشت دقیقه بعد از اعلام وقوع حادثه تیم های امدادی بر سر صحنه حاضر شدند و عملیات نجات آغاز شد و ساعت ۱۷ به پایان رسید.

وی افزود: این تصادف هفت مصدوم و یک کشته برجای گذاشت که یکی از مصدومین توسط جمعیت هلال احمر به مرکز درمانی انتقال داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرگلستان در ادامه اظهار کرد: تجهیزات به کار گیری شده در این عملیات یک آمبولانس و یک خودروی ست نجات بوده و چهار نجات گر در این عملیات شرکت داشتند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید