Performancing Metrics

آماده گلوله باران کردهای سوری هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 329024
تاریخ انتشار: 12 فروردین 1395 - 12:41
منابع نظامی ترکیه اعلام کرده اند ارتش این کشور در صورت عبور نیروهای کرد سوری از محور عزاز-جرابلس آماده حمله به آنها است.

به گزارش اتاق خبر  به نقل از حریت دیلی، ارتش ترکیه اعلام کرد گزارش های عملیات نیروهای کرد سوری مورد حمایت آمریکا علیه داعش را در اطراف شهر منجیب در شمال سوریه از نزدیک دنبال می کند.

در این گزارش آمده است در صورت عبور نیروهای کرد سوری از محور اعزاز-جرابلس که خط قرمز ترکیه است ارتش ترکیه آماده است تا پاسخ مناسب به انها را دهد.

منابع نظامی ترکیه اعلام داشته اند در صورت وقوع چنین اقدامی ارتش ترکیه از داخل خاک این کشور به شدت به گلوله باران مواضع کردهای سوری خواهد پرداخت.

در این گزارش آمده است منابع اطلاعاتی ترکیه هنوز اطلاعاتی مبنی بر حمایت هوایی ائتلاف به اصطلاح ضد داعش به رهبری آمریکا از عملیات نیروهای کرد سوری در این منطقه که ترکیه انها را گروهی تروریستی می داند به دست نیاورده اند.

گفتنی است منابع خبری در هفته های گذشته از اختلاف آمریکا و ترکیه بر سر تحولات سوریه خبر داده اند بطوریکه عدم دیدار رسمی باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا با رجب طیب اردوغان همتای ترک خود در دیدار وی از واشنگتن را متاثر از اختلافات دو طرف در این خصوص می دانند.

منبع: مهر

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید