Performancing Metrics

ایران به شرکت‌های نفتی خارجی نفتکش اجاره می‌دهد | اتاق خبر
کد خبر: 329471
تاریخ انتشار: 14 فروردین 1395 - 19:57
مدیرعامل شرکت نفتکش با اشاره به اجاره کشتی‌های نفتکش ایرانی به شرکت‌های خارجی، از سرمایه گذاری ۲.۵ میلیارد دلاری برای توسعه ناوگان نفتکش ایران خبر داد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، علی‌اکبر صفایی در دیدار نوروزی با کارکنان شرکت نفتکش ایران با بیان اینکه برای سال ۹۵ برنامه استراتژیک پنج ساله و برنامه سرمایه‌گذاری نفتکش ایران به تصویب رسیده است، گفت: برنامه استراتژیک، مسیر پنج ساله شرکت نفتکش در تمام بخش‌ها را مشخص می‌کند.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با اعلام اینکه در این برنامه جامع تمام موضوعات مربوط به ناوگان کشتی‌های نفتکش، آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص و مباحث مالی تعریف و تدوین شده است، درباره برنامه سرمایه‌گذاری‌ شرکت ملی نفتکش اظهارداشت: این برنامه شامل سرمایه‌گذاری ۲.۵ میلیارد دلاری در بخش‌های مختلف است که آینده روشنی را برای نفتکش ایران در راستای تنوع بخشی به سبد درآمدی و توسعه فعالیت‌ها رقم خواهد زد.

عضو هیئت مدیره شرکت نفتکش با اشاره به استقبال بانک‌ها و موسسات مالی خارجی برای از سرگیری همکاری با شرکت ملی نفتکش ایران، بیان کرد: شرکت ملی نفتکش ایران، نخستین شرکت در کشور است که در روز اول برجام موفق به حل و فصل کردن مشکلات مربوط به دریافت فایناس از بانک‌های خارجی شده است.

صفایی همچنین با اعلام اینکه از شرکت نفتکش ایران به عنوان نخستین شرکت کشتیرانی کشور نام برده می شود که توانسته است کشتی‌های ناوگان خود را پس از لغو تحریم‌ها به شرکت‌های خارجی اجاره دهد، تاکید کرد: با اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‌ها، هم اکنون بهترین فرصت برای توسعه همکاری‌های بین‌المللی در حوزه تجارت و انتقال نفت است.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید