Performancing Metrics

بی‌اعتنایی به دو اخطار کتبی | اتاق خبر
کد خبر: 330799
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1395 - 11:25
رییس اتاق اصناف ایران خبر داد
رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به دو بار اخطار کتبی به اعضای هیأت مدیره بارفروشان و تمکین نکردن آنها گفت: همه اعضای هیأت مدیره این اتحادیه در ر وزهای آینده عزل می‌شوند.

به گزارش اتاق خبر، علی فاضلی در پاسخ به اینکه خبر انحلال اتحادیه بارفروشان اخیرا مطرح شده است،اظهار داشت: بحث انحلال اتحادیه مطرح نیست بلکه به دلیل عدم استنکاف از دستور اصناف طبق نظر کمیسیون نظارت، اعضای هیأت مدیره این اتحادیه عزل می‌شوند.

وی در توضیح بیشتر تصریح کرد: متأسفانه علی‌رغم دو بار اخطار کتبی اعضای هیأت مدیره این اتحادیه تمکین نکرده و از آنجا که طبق قانون پس از دو مرحله اخطار و درج در پرونده شرایط عزل حاکم می‌شود، کمیسیون نظارت تصمیم گرفت تا این قانون اجرا شود. اما قبل از این تلاشمان بر این بود که هیأت مدیره به نوعی تمکین کند.

فاضلی دلیل عزل اعضای هیات مدیره اتحادیه بارفرشان را استنکاف از دستورات کمیسیون نظارت استان در بحث ساماندهی درونی اتحادیه عنوان کرد و افزود: قرار بود واحدهایی که دارای پروانه کسب هستند در درون حجره کارخود را انجام دهند، نه در مشائات که متاسفانه این موضوع رعایت نشد و درگیری‌هایی به وجود آمد.

به گفته فاضلی عدم نصب پروانه کسب و مسائلی ازاین قبیل دلایلی بود که اعضای هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان از آن استنکاف کرده و تذکر گرفتند.

رئیس اتاق اصناف ایران در پاسخ به اینکه چقدر بحث‌های قاچاق میوه در عزل این افراد یا رئیس اتحادیه مؤثر بوده، گفت: اگر بحث قاچاق میوه مطرح بود فقط رئیس اتحادیه را عزل می‌کردیم. فقط این بحث مطرح نیست و دلایل مختلفی در این زمینه وجود دارد.

وی تاکید کرد:اتحادیه منحل نمی‌شود و فعلاً 3 نفر از اعضای علی‌البدل و 4 نفر از معتمدین صنف با انتخاب اتاق اصناف ایران به مدت 6 ماه کارهای اتحادیه بارفروشان را پیش خواهند برد تا 6 ماه آینده انتخابات برگزار شود.

منبع: فارس

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید