Performancing Metrics

استفاده از اندروید مارشملو به 4.6 درصد رسید | اتاق خبر
کد خبر: 331027
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1395 - 02:34
شاید نیاز به گفتن نباشد که نرخ استفاده از اندروید مارشملو بسیار کند است. سرعتی که مارشملو روی دستگاه‌‌های جدید نصب می‌شود، به حدی کند است که بحث‌ها درباره تکه‌تکه‌شدن پلتفرم اندروید و جدیت آن بالا گرفته است.

اتاق خبر - اگرچه ماه مارس جهش بزرگی در استفاده از این نسخه دیده شده است که احتمالا علت آن ورود گوشی‌هایی همچون گلکسی S7 است.

در اول مارس، سهم اندروید 6 از دستگاه‌های اندرویدی 2.3 درصد بوده است. تا امروز، 4.6 درصد از دستگاه‌های اندرویدی دارای مارشملو هستند. شاید این آمار کم بنظر برسد، اما با نرخ گسترش مارشملو، این یک قدم بزرگ محسوب می‌شود.

الان به نقطه‌ای رسیده‌ایم که بیش از نیمی از دستگاه‌های اندرویدی، اندروید کیت‌کت و بالاتر دارند و تمام نسخه‌های اندروید به جز لالی‌پاپ و مارشملو، شاهد کاهش کاربران بوده‌اند که آمار خوبی بنظر می‌رسد. حال که اندروید N در افق پیدا شده است، اکوسیستم اندروید تکان بیشتری خواهد خورد.

بسیاری معتقدند که اندروید N ویژگی‌هایی خواهد داشت که بروزرسانی را برای سازندگان آسانتر می‌کند. اگر این موضوع درست باشد، ممکن است راه‌حلی طولانی‌مدت برای تکه‌تکه بودن پلتفرم اندروید باشد.

آی تی رسان

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید