Performancing Metrics

بانوان نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارند | اتاق خبر
کد خبر: 331147
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1395 - 14:32
مدیر کل اقتصادی و دارایی استان زنجان:
مدیر کل اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: بانوان نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارند و در این میان بانوان شاغل در حوزه اقتصادی رسالت بسیار سنگینی بر دوش دارند.

اتاق خبر- مدیر کل اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: بانوان نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارند و در این میان بانوان شاغل در حوزه اقتصادی رسالت بسیار سنگینی بر دوش دارند.

ابوالفضل عباسچیان در مراسم تجلیل از بانوان فعال در حوزه اقتصاد، از تشکیل شورای هماهنگی مدیران استانی واحدهای تابعه وزارت اقتصاد در زنجان خبر داد.

وی به فلسفه وجودی شورای هماهنگی مدیران استانی واحدهای تابعه وزارت اقتصاد اشاره کردو یاد آورشد: این شورا در قالب چهار کمیته توسعه مدیریت، فعالیت کرده و کمیته افزایش شفافیت و سلامت، کمیته هماهنگی سیاست گذاری واحدهای روابط عمومی از کمیته‌های فعال در شورای هماهنگی واحدهای زیر مجموعه وزارت اقتصاد است. 

مدیر کل اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: بررسی تبادل نظر در زمینه برنامه‌ها، فعالیت‌ها و مشکلات واحدهای تابعه وزارت متبوع از اهداف فعالیت این کمیته است.

عباسچیان به اهداف شورای هماهنگی مدیران استانی واحدهای تباعه  وزارت اقتصاد اشاره کردو گفت: هماهنگی و وحدت رویه در راستای اجرایی و عملیاتی کردن سند راهبردی، اخذ گزارش‌های آماری از واحدهای تابعه و جمع بندی آن، تبادل افکار و تجربیات با هدف اتخاذ راهکارهای تسهیل در ارائه خدمات به جامعه از اهداف تشکیل این شورا است. 

عباسچیان تاکید کرد: تشویق و حمایت در سرمایه‌گذاری، تسهیل و بهبود کسب و کار، تجزیه و تحلیل شاخص‌های اقتصادی و هماهنگی و هم افزایی بیشتر واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان از دیگر وظایف شورای هماهنگی واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی است.

عباسچیان عنوان کرد: بانوان نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارند و در این میان بانوان شاغل در حوزه اقتصادی رسالت بسیار سنگینی بر دوش دارند.

مدیر کل دارایی و اقتصادی استان زنجان گفت: بانوان بسیاری تاریخ ساز بوده و منشاء تحولات تاریخی بوده‌اند و در قرآن کریم نیز به نام بانوان بزرگ فراوانی اشارهشده است.

عباسچیان با بیان اینکه با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری فعالین در حوزه اقتصادی باید بیش از بیش تلاش کنند، افزود: بانوان با الگوگیری از حضرت زهرا (س) نقش موثر خود را در سازندگی جامعه هرچه بهتر ایفا کنند.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید