Performancing Metrics

طرح زوج و فرد فعلا در کرمانشاه اجرا نمی‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 331153
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1395 - 14:55
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به روانی ترافیک در نیمه ابتدای سال در محدوده خیابانهای مرکزی شهر کرمانشاه، فعلا نیازی به اجرای طرح زوج و فرد در این محدوده نیست.

اتاق خبر: سرهنگ غلامرضا امیدی با بیان اینکه ترافیک در حوزه مرکزی شهر کرمانشاه به طور معمول در نیمه ابتدای سال روان است، گفت: این امر موجب شده تا نیازی به اجرای طرح زوج و فرد در برهه زمانی نباشد.

 وی اظهار کرد: قطعا اجرای طرح زوج و فرد محدودیت‌هایی را برای مردم به وجود خواهد آورد و تلاش ما این است تا حد امکان این محدودیت‌ها اعمال نشود، اما چنانچه به نقطه‌ای برسیم که رفع معضل ترافیک در حوزه مرکزی شهر تنها با اعمال طرح زوج و فرد امکان پذیر باشد، قطعا این طرح در هر زمان از سال اجرا خواهد شد.

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه کمیسیون ترافیک استان را مسئول تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح زوج و فرد عنوان کرد و افزود: این کمیسیون متشکل از مسئولین راهور استان و مسئولین استانداری است که در خصوص مشکلات ترافیک استان و رفع آن تصمیم‌گیری می‌کنند.

 امیدی تصریح کرد: به طور معمول و بر حسب تجربه در نیمه دوم سال با توجه به بازگشایی مدارس و افزایش حجم ترافیک برای روان سازی ترافیک اجرای طرح زوج و فرد یک ضرورت است.

 وی افزود: قطعا مطلوب ما نیست که محدودیت در تردد برای مردم ایجاد شود، اما چاره‌ای جز اجرای این طرح در نیمه دوم سال نداریم، زیرا معابر حوزه مرکزی شهر چندین دهه است که تغییر نکرده‌اند، اما تعداد خودروها سال به سال افزایش می‌یابد و این امر موجب می‌شود تا ترافیک پرحجمی را در این منطقه بویژه در نیمه دوم سال شاهد باشیم.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید