Performancing Metrics

اگر انتخاب شوم، می‌خواهم 2 دوره رییس‌جمهور باشم | اتاق خبر
کد خبر: 331217
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1395 - 21:21
کلینتون:
هیلاری کلینتون در جمع حامیان خود گفت که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش روی آمریکا، به دنبال آن خواهد بود که برای دو دوره این سمت را برعهده داشته باشد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هیلاری کلینتون، کاندیدای 68 ساله حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جمع حامیان خود در پنسیلوانیا حاضر شد و در این گردهمایی گفت، در صورت پیروزی در انتخابات ماه نوامبر به دنبال آن خواهد بود که برای دو دوره متوالی رئیس‌جمهوری آمریکا باشد.

کلینتون در بخش دیگری از اظهارات خود نسبت به ایجاد امکان تولید انرژی‌های تجدیدپذیر برای تامین کامل مصارف خانگی تا پایان دوره دوم ریاست جمهوری خود متعهد شد.

در صورتی که کلینتون بتواند در انتخابات پیش‌ رو به پیروزی دست یابد، کار خود را در سن 69 سالگی آغاز خواهد کرد و مسن‌ترین رئیس‌جمهوری تاریخ آمریکا خواهد بود.

کلینتون پنج سال جوان‌تر از کاندیدای رقیب خود در حزب دموکرات یعنی برنی سندرز است. سندرز در حال حاضر 74 سال دارد و به دنبال آن است تا به عنوان کاندیدای نهایی حزب دموکرات وارد عرصه رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید