Performancing Metrics

این روزها کاربران مثل قبل به فیس‌بوک سر نمی‌زنند! | اتاق خبر
کد خبر: 331808
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1395 - 10:17
زاکربرگ نگران است
فیس‌بوک روزگاری محل اصلی به اشتراک‌گذاری لحظات ناب شخصی، تصاویر کودکان و ... بود اما این روزها پست‌های شخصی در این شبکه اجتماعی رو به کاهش گذاشته که این موضوع باعث نگرانی مدیران شده است.

اتاق خبر - چهره اندیشناک زاکر برگ و مدیران زیردستش دیدنی است که با خواندن گزارش‌های جدید آماری در The Informatio و Bloomberg بیش‌ازپیش نگران شده‌اند.

البته این بدان معنا نیست که لشگر 1 میلیاردی فیس‌بوکی‌ها کلاً با این شبکه قهر کرده‌اند اما ظاهراً کاربران اپلیکیشن‌های راحت‌تر و ساده‌تری را به‌جای فیس‌بوک برای به اشتراک‌گذاری پیداکرده و به آن انس پیداکرده‌اند.

اسنپ چت، واتس اپ (که متعلق به خود فیس‌بوک است) و یا تلگرام و ... آلترناتیوهایی هستند که باعث شده تا کاربران از فیس‌بوک روی‌گردان شوند.

طبق آمار جدید 15 درصد از کاربران فعال فیس‌بوک مانند گذشته پست نمی‌گذارند و اخیراً نیز 39 درصد به‌صورت هفتگی اعلام کرده‌اند که در فیس‌بوک مانند سابق فعالیت ندارند.

فیس‌بوک نیز با افزودن ویژگی‌های جدید مانند On This Day و یا News Feed سعی کرده کاربران را نگه دارد اما درمجموع کارشناسان معتقدند روزهای افول فیس‌بوک به‌سرعت نزدیک می‌شود.

خبرآنلاین

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید