Performancing Metrics

رونمایی از نسل دوم لکسوس | اتاق خبر
کد خبر: 332003
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1395 - 21:06
اخیرا شایعاتی به گوش می رسد که نسل دوم خودروی جذاب لکسوس LFA در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  اخبار خودرو ،اخیرا شایعاتی به گوش می رسد که نسل دوم خودروی جذاب لکسوس LFA در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد که نشان می‌دهد این خودروساز ژاپنی برای عرضه‌ی نسل جدید LFA عجله‌ی زیادی ندارد. ولی به هر حال خیلی‌ها مانند ما از رونمایی نسخه‌ی دوم این خودرو خوشحال خواهند شد.

a3aa3883-4107-4882-b0d3-de301718c905

این گمانه‌زنی‌ها و شایعات براساس اطلاعاتی است که وب‌سایت ژاپنی Response و شرکت طراحی Fogilo Design در ژاپن ارائه کرده‌اند. براساس اطلاعات به دست آمده از ترجمه‌ی این سایت‌های ژاپنی به کمک ترجمه‌ی گوگل، به نظر می‌رسد نسل جدید لکسوس LFA از یک پیشرانه‌ی ۳.۷ لیتری V8 با توان شگفت‌انگیز ۸۰۰ اسب بخار بهره می‌برد که نسبت به نسخه‌ی قبلی ۲۴۰ اسب بخار بیشتر است. ضمن اینکه باید دقت کنید تعداد سیلندرها ۲ عدد کمتر شده و حجم موتور نیز ۱۱۰۰ سی‌سی کاهش یافته است.

رندری که وب‌سایت ژاپنی ریسپانس نشان داده، تقریبا سبک طراحی نسخه‌ی اصلی LFA را برای ما تداعی می‌کند. ولی همان طور که می‌بینید چراغ جلوی چهار نقطه‌ای و چراغ حرکت در روز (daylight) بومرنگی LFA جدید مشابه لکسوس LC 500 مدل ۲۰۱۷ است.

به نظر می‌رسد فعلا همه چیز در حد شایعه است و از امروز تا نمایشگاه خودروی ۲۰۱۹ توکیو اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. حتی اگر لکسوس تصمیم داشته باشد تا از نسل دوم LFA در این نمایشگاه رونمایی کند، هر اتفاقی می‌تواند تا سال ۲۰۱۹ تصمیم این خودروساز را تغییر دهد.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید