Performancing Metrics

درخواست غرامت ۲۳۰ هزار پوندی از بازیگر فیلم «هری پاتر» | اتاق خبر
کد خبر: 332083
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1395 - 03:07
دیوون موری بازیگر مجموعه ‌فیلم‌های «هری پاتر» با یک شکایت بزرگ ۲۳۰ هزار پوندی روبه رو شده است.

به گزارش اتاق خبر، دیوون موری که در مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» در نقش یکی از هم‌کلاسی‌های هری جلوی دوربین رفته بود، با یک شکایت بزرگ روبه رو شده است. این بازیگر که اکنون ۲۷ ساله است، از سوی کارگزارش با شکایت روبه رو شده و ادعای کارگزار موری این است که او سهم آنها را از دستمزدش پرداخت نکرده است. او در مجموعه «هری پاتر» در نقش شیموس فینیگان بازی کرده بود و کارگزار او معتقد است که او مالیات‌های حقوش را که توسط کمپانی پرداخت نشده‌، هم باید بپردازد.
گفته می‌شود دیوون موری به دنبال طلب افزایش سهم کمپانی، پس از ساخته شدن چهارمین قسمت «هری پاتر»، تلاش کرده بود تا از آژانس تفکیک شود. در هر حال او اکنون از سوی این کمپانی با یک شکایت جدی روبه رو شده و در شکایت از خانواده‌اش نیز نام برده شده زیرا او در آن زمان تنها ۱۰ سال داشت و نمی‌توانست با آژانس قرارداد ببندد. کمپانی کارگزار ادعا می‌کند در سال ۲۰۰۳ او و خانواده موری با هم توافق کردند که سهم کمپانی تا ۱۵ درصد برای فیلم سوم و چهارم افزایش پیدا کند، اما در عمل هرگز این کمپانی با این پرداخت روبه رو نشد. آنها ادعا کرده‌اند موری برای بازی در این نقش در مجموع ۹۷۰ هزار پوند دریافت کرده است.
گرچه هنوز این شکایت به دیوان عالی دوبلین نرفته، اما وکیل این خانواده نیز بی‌کار نشسته است و می‌گوید موکل او اطلاع دقیق در این باره نداشته‌اند. اما خانواده موری نیز متقابلا از این کارگزاری شکایت کرده‌اند و با ادعایی ۷۹ هزار پوندی، اعلام کرده‌اند همه حقوق کمپانی را پرداخت کرده‌اند. شیموس فینیگان شخصیتی بود که مساله مرگ و بازگشت لرد سیاه یا ولدمورت را در مجموعه کتاب‌های «هری پاتر» نپذیرفته بود، اما بعد به ارتش دامبلدور پیوست. این ارتش گروهی از بچه‌های مدرسه جادوگری بودند که زیر نظر هری پاتر تلاش داشتند تا با لرد ولدمورت مبارزه کنند.
دیوون موری در سال ۲۰۰۱ برای نخستین بار در قسمت اول «هری پاتر» با عنوان «هری پاتر و سنگ فیلسوف» جلوی دوربین رفت. او در سال ۲۰۰۲ نیز در قسمت بعدی یعنی «هری پاتر و اتاق اسرار» بازی کرد و تا انتهای این مجموعه در سال ۲۰۱۱ با آن همراه بود. با این حال او تجربه بازیگری را با مجموعه «هری پاتر» آغاز نکرده بود و از سال ۱۹۹۸ در فیلم‌ «این پدر من است» و بعد در سال ۱۹۹۹ در فیلم «خاکسترهای آنجلا» بازی کرده بود. او سال ۲۰۰۰ نیز در فیلم «بچه‌های دیروز» جلوی دوربین رفته بود.

منبع:باني فيلم

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید