Performancing Metrics

ده ها خانواده عراقی در محاصره بسته های انفجاری داعش در هیت | اتاق خبر
کد خبر: 332542
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1395 - 06:23
سومریه نیوز:
منابع نظامی عراقی روز دوشنبه اعلام كردند كه ده ها خانواده عراقی در شهر هیت در استان الانبار عراق در محاصره بسته های انفجاری گروهك تروریستی داعش قرار دارند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا، یك مقام نطامی در استان الانبار اعلام كرد كه ده ها خانواده عراقی در بخش شمال شرقی هیت همچنان در محاصره گروهك تروریستی داعش قرار دارند.

این مقام نظامی افزود: ارتش و نیروهای مردمی عراق تاكنون موفق شده اند بخش های جنوبی، غربی و شرقی شهر هیت را از كنترل داعش خارج كنند.

به گفته این مقام نظامی، عناصر گروهك تروریستی داعش ضربه سختی را از نیروهای عراقی خورده اند و شماری از آن ها از رود فرات در شمال شرق شهر هیت گریخته و به آن سوی فرات رفته اند.

پیشتر نیز فرماندهی عملیات استان الانبار عراق اعلام كرده بود كه نیروهای عراقی امروز فرمانداری شهرستان هیت در مركز این شهر را به كنترل خود درآورده اند.

نیروهای ائتلاف به سركردگی آمریكا امروز اعلام كردند كه جنگنده های این ائتلاف در 13 نوبت بخش های مختلفی از مناطق تحت كنترل گروهك تروریستی داعش را در عراق هدف قرار داده اند.

واثق الفرطوسی از فرماندهان نیروهای بسیج مردمی عراق همچنین از اعزام نیروهای كمكی به غرب شهر رمادی برای عملیات آزادسازی شهرستان رطیه در استان الانبار خبر داد.

فرطوسی افزود كه نیروهای بسیج مردمی با تمام امكانات و تجهیزات زرهی خود به غرب رمادی اعزام شده است تا همراه با نیروهای عراقی در عملیات آزادسازی شهر رطبه مشاركت كنند.

امید می رود كه نیروهای عراقی با آزادسازی كامل بخش های غربی و شمال غربی استان الانبار، بتوانند عناصر داعش را از این مناطق بیرون كرده و عملیات آزاد سازی موصل در استان نینوا را آغاز كنند.

بخش هایی از عراق از اوایل سال 93 به اشغال گروهك تروریستی داعش در آمده است.

انتهای پیام/
کد: 94108
نظرات
ADS
ADS
پربازدید