Performancing Metrics

از لوزانو و سیچلو کمک می‌گیرم | اتاق خبر
کد خبر: 332596
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1395 - 10:39
عطایی:
سرمربی تیم ‌ملی والیبال جوانان گفت: با تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان همکاری ندارم، اما از لوزانو و سیچلو برای تیم ملی جوانان کمک فکری می‌گیرم.

به گزارش اتاق خبر، بهروز عطایی درباره حضورش به عنوان سرمربی در تیم ‌ملی والیبال جوانان اظهار کرد: فدراسیون والیبال پیشنهاد سرمربیگری تیم ‌ملی جوانان را به من ارائه کرد و این موضوع که قرار بود در تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان حضور داشته باشم، مساله مهمی نبود. ما همه اعضای والیبال در اختیار شرایط و تصمیم فدراسیون هستیم. فدراسیون از من دعوت کرد در این بخش باشم که به آن پاسخ مثبت دادم.

 عطایی در پاسخ به این سوال که کادرفنی در تیم‌های پایه همراه بازیکنان به رده بالاتری می‌روند؟ خاطر‌ نشان کرد: معمولا این اتفاق رخ نمی‌دهد و اصلا چنین چیزی وجود ندارد. این یک فلسفه است که برای برنامه‌های آینده تعریف می‌شود، اما این که حتما مربی همراه بازیکنان به رده بعدی تیم ‌ملی منتقل شود درست نیست.

 او ا‌دا‌مه‌ داد: من فکر نمی‌کنم کادر تیم ‌ملی جوانان و نو‌جو‌ا‌نان کاملا شبیه هم باشد. ما بر اساس هدفی که فدراسیون تعیین کرده جلو می‌رویم. باید از کادر فنی نو‌جو‌ا‌نان تشکر کنیم که تیم خوبی را برای جوانان آماده کرده‌اند. در هر صورت حضور من در تیم جوانان بر اساس تصمیم فدراسیون بوده است و این موضوع که مربی همراه بازیکن پله به پله بالا برود در دنیا صادق نیست.

 سرمربی تیم ‌ملی والیبال جوانان درباره نتایج سال‌های اخیر این رده در جهان، اظها‌ر کرد: تیم ‌ملی نو‌جو‌ا‌نان نتایج خوبی در سال‌های اخیر داشته، اما جوانان ما در ر‌قا‌بت‌های قهرمانی جهان به نتیجه‌ خوبی نرسیده و در یک دوره در جایگاه دوازدهم قرار گرفت. باید یک برنامه مدون بر اساس شرایط تنظیم کنیم.

 او ا‌دا‌مه‌ داد: ابتدا باید برای آسیا بر‌نامه‌ریزی کنیم. با حضور در فینال قهرمانی آسیا می‌توانیم سهمیه ر‌قا‌بت‌های جهانی را بگیریم. بعد از این اتفاق باید به فکر ر‌قا‌بت‌های جهانی باشیم.

 عطایی درباره هدف تیم ‌ملی جوانان در ر‌قا‌بت‌های قهرمانی جهان، بیا‌ن‌ کرد: هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. باید سطح تیم‌های ر‌قا‌بت‌ها را ارزیابی کنم و با تحقیق و بررسی هدفمان را مشخص کنیم و در آن زمان تعیین کنیم که چه رده‌ای را می‌توانیم به دست بیاوریم.

او درباره تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان نیز گفت: تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است. تیم‌های دیگر هم تدارک خوبی را برای این مسابقات دیده‌اند، ولی با توجه به حضور لوزانو و سیچلو در تیم ‌ملی ما شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک داریم.

 سرمربی تیم ‌ملی والیبال جوانان در پایان گفت: من قطعا همکاری در تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان ندارم ، اما از لوزانو و سیچلو برای تیم ‌ملی جوانان کمک فکری می‌گیریم.

منبع: ایسنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید