Performancing Metrics

تساوی به درد استقلال و پرسپولیس نمی خورد | اتاق خبر
کد خبر: 333366
تاریخ انتشار: 26 فروردین 1395 - 12:09
جواد زرینچه:
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه برای هر دو تیم نتیجه تساوی راضی کننده نیست، گفت: سرخابی ها فقط به برد فکر می کنند و رسیدن به سه امتیاز این دیدار.

به گزارش اتاق خبر، جواد زرینچه با بیان این مطلب افزود: شرایط دربی با دیگر دیدارها متفاوت است و با توجه به اینکه دو تیم هم امتیاز هستند و تنها به خاطر تفاضل گل بیشتر، استقلال در جایگاه دوم است، هر دو برای کسب سه امتیاز پا به میدان خواهند گذاشت.

وی تاکید کرد: استقلال تا هفته پیش صدرنشین بود و برای این تیم سخت است که بخواهد در ۵ هفته پایانی صدرنشینی را از دست بدهد و به قهرمانی دست پیدا نکند اما پرسپولیس از رده دوازدهم جدول با بازی های خوبی که از خود ارائه داد، آرام آرام به صدر جدول نزدیک شد و در حال حاضر به همراه استقلال تنها یک امتیاز با استقلال صنعتی صدرنشین فاصله دارند.

مدافع پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: نتیجه مساوی برای دو تیم راضی کننده نیست و آنها فقط به برد فکر می کنند تا بتوانند با گرفتن سه امتیاز این دیدار هم موقعیت خود را بهبود ببخشند و هم طرفدارانشان را خوشحال کنند.

زرینچه در پاسخ به این سوال که آیا بازیهای گذشته این دو تیم تاثیری بر دربی خواهد داشت یا خیر؟ گفت: به نظر من این بازی آنقدر خاص است که آنها همه چیز را فراموش می کنند و تنها به این فکر می کنند که بتوانند این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته یا حداقل شکست نخورند، زیرا شکست در این دیدار تا مدتها برای هر تیمی که ببازد، پیامدهای بدی در پی خواهد داشت.

کاپیتان پیشین استقلال تاکید کرد: بازی جمعه برای هر دو تیم و شاید برای علاقه مندان این دو تیم نیز حکم فینال را دارد و به گفته سرمربی هر دو تیم، هر کس این بازی را با پیروزی به پایان برساند، به قهرمانی نزدیکتر خواهد شد.

جواد زرینچه در ادامه خاطرنشان کرد: البته نباید از استقلال صنعتی، تراکتورسازی و حتی نفت تهران نیز به راحتی بگذریم زیرا آنها منتظر لغزش این دو تیم هستند تا بتوانند موقعیت خود را در جدول بهتر کنند.

مدافع پیشین استقلال در خصوص عملکرد آبی پوشان مقابل سپاهان اصفهان نیز گفت: استقلال با این بازی که مقابل سپاهان انجام داد تا حدودی هوادارانش را نگران کرد. آنها عملکرد خوبی در مقابل سپاهان نداشتند ولی امیدوارم بتوانند در دیدار روز جمعه، استقلال واقعی را به نمایش بگذارند.

وی در پایان به هواداران استقلال گفت: حضور آنها در ورزشگاه و تشویق مستمر بازیکنان در طول دیدار می تواند انرژی مضاعفی به بازیکنان حاضر در میدان داده و آنها را برای پیروزی مقابل پرسپولیس یاری کند.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید