Performancing Metrics

کشف سه كیلوگرم تریاک و ۲ هزار سیگار ترك كن قاچاق در استان | اتاق خبر
کد خبر: 333423
تاریخ انتشار: 26 فروردین 1395 - 23:15
با تلاش نیروهای انتظامی آذربایجان شرقی سه کیلوگرم تریاک و دو هزار سیگار ترک کن برقی در شهرستان های میانه و مراغه کشف و ضبط شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی، فرمانده انتظامی شهرستان میانه پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف سه کیلوگرم تریاک در این شهرستان و دستگیری یک نفر متهم در این ارتباط گفت: در پی كسب خبر مبنی بر توزیع مواد مخدر از نوع تریاک توسط یك نفر از فروشندگان سابقه دار در سطح شهرستان، بلافاصله موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سرهنگ هاشم شعفی در ادامه خاطر نشان شد: ماموران نیروی انتظامی پس ازبررسی صحت و سقم موضوع و پس ازهماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از منزل متهم مقدارسه كیلوگرم تریاک و تعداد دو عدد ترازوی توزین دیجیتالی كشف و فرد مذکور را دستگیر كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه با بیان اینكه متهم پس ازتشكیل پرونده مقدماتی تحویل دادسرا شد، اظهار داشت: از شهروندان انتظار داریم هرگونه موارد مشكوك و یااطلاع از توزیع مواد مخدر در محلات را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف نزدیك به ۲ هزار عدد سیگار ترك كن برقی قاچاق در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه نیز در گفت و گو با خبرنگاران از کشف تعداد یک هزار و ۷۹۰ عدد سیگار ترك كن برقی خارجی قاچاق خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی درحین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شده و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ سهراب رحیم زاده در ادامه گفت: دربازرسی از این اتوبوس تعداد یک هزار و ۷۹۰ عدد سیگار ترك كن برقی(باطری دار) خارجی به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون ریال کشف و راننده خودرو نیز دستگیر و جهت رسیدگی با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان، مبارزه با قاچاق را از مأموریت های ویژه پلیس در جهت رشد و شكوفایی اقتصاد كشور دانست و همراهی و همكاری تمام نهادها و بخش ها را با نیروی انتظامی در این امر مهم خواستارشد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید