Performancing Metrics

مردم ایران در انتظار دیدن نتایج برجام هستند | اتاق خبر
کد خبر: 334580
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1395 - 15:05
وزیر امورخارجه ایران در گفتگو با مجله آلمانی اشپیگل بااشاره به توافق هسته ای اظهار داشت که مردم ایران در انتظار دیدن نتایج این توافق هستند.

اتاق خبر: «محمد جواد ظریف» در گفتگو با اشپیگل افزود:  توافق‌نامه هسته‌ای در ‏صورتی پایدار خواهد ماند كه مردم ایران بتوانند نتایج آن را لمس كنند.‏

اگر می‌خواهیم كه این توافق در درازمدت پایدار بماند، ‏باید در این رابطه سرمایه‌گذاری شود، زیرا روشن است كه مردم ایران می‌خواهند نتایج آن را ببینند.

وی در ادامه افزود:‏ در حال حاضر شاید یكی از بالاترین میزان سود دهی در جهان در ایران وجود دارد.‏

وزیر امورخارجه ایران در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرد: ما از آمریكایی‌ها فقط یک چیز می‌خواهیم و آن اینكه دخالت نكنند. آمریكایی‌ها باید از ‏ توافق مشترك حمایت كرده و به این امر واقف باشند كه معامله با ایران پاک و بدون اما و اگر بوده است.‏ ایران به وظایف خود در خصوص مبارزه با پولشویی و مبارزه با کمک مالی اقدامات تروریستی آگاه و واقف است. 

ظریف در بخش دیگری تاکید کرد: ما بیش از ۳۰ ماه فشرده‌ترین مذاكرات را انجام نداده‌ایم كه الان بخواهیم با یک سند توخالی روبرو باشیم.‏

وزیر امورخارجه ایران در بخش دیگری از این گفتگو درخصوص اوضاع سوریه به اشپیگل گفت: ما از روی کار ماندن بشار اسد حمایت کرده و مخالف هرگونه دخالت خارجی در امور سوریه هستیم . مردم سوریه باید خودشان در قبال سرنوشت کشورشان تصمیم گیری کنند.

طریف با بیان اینکه حقوق بشر برای همه ما مهم است، به این مجله آلمانی گفت: ما نگران ستم هایی هستیم که بر جوانان مسلمان و جوامع مسلمانان در جوامع غربی روا داشته می شود. 

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید