Performancing Metrics

ایلان ماسک هم که باشید، یک صفحه رزومه کافی است | اتاق خبر
کد خبر: 334845
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 08:52
فرض کنید شما جای ایلان ماسک (Elon Musk) بودید، یکی از تاثیرگذارترین چهره‌ها در تاریخ تکنولوژی، کسی که دو دهه موفقیت حرفه‌ای را در کسب و کارهای متفاوت تجربه کرده

ایلان ماسک هم که باشید، یک صفحه رزومه کافی است

اتاق خبر - دستاوردهای مهمی در صنعت پرداخت‌های الکترونیکی، رونق بخشیدن به بازار انرژی خورشیدی، ساخت ماشین‌های الکتریکی و ساخت و پرتاب موشک و سفینه‌ها

غیر از این است که با این همه کار احتمالا به یک روزمه چندین و چندصفحه ای هم نیاز داشتید تا بتوانید مجموعه فعالیت‌های حرفه‌ای‌تان را شرح دهید؟

اما متخصصان در سایت Novorésumé که کار اصلی‌شان فراهم کردن امکان رزومه نوشتن به صورت آنلاین است معتقدند روزمه هر چه کمتر باشد بهتر است حتی اگر ایلان ماسک باشید. آنها برای نشان دادن ایده‌شان یک نمونه رزومه برای ایلان ماسک نوشته‌اند تا ثابت کنند حتی رزومه کسی چون او با این مجموعه از موفقیت‌های حرفه‌ای را هم می‌توان فقط در یک صفحه نوشت.

1

این رزومه شامل یک سیستم امتیازدهی چهار سطحی هم می‌شود که نشان دهنده امتیازی است که فرد نویسنده روزمه در هر یک از قابلیت‌ها به خود می‌دهد. ایلان ماسک بنیان‌گذار شرکت‌هایی چون تسلا موتورز، پی‌پال و اسپیس اکس، همیشه به دلیل استانداردهای بالایش در مدیریت مطرح بوده است. مشهور است که او در کار بسیار سخت‌گیرانه رفتار می‌کند.

شاید این رزومه به شما هم نشان دهد که هر کسی باشید، با هر تجربه کاری و هر میزان دستاورد، یک صفحه رزومه برای‌تان کافی است.

دیجی کالا مگ

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید