Performancing Metrics

به ماچوپیچو بروید | اتاق خبر
کد خبر: 334849
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 08:38
گردشگری مجازی jaunt و کمپانی ماجراجویی کوهستان سوبک امکانی را برای شما فراهم کرده‌اند که بتوانید به ماچوپیچو صعود کنید.

به گزارش اتاق خبر،  اگر از بالا رفتن از ماچوپیچو ناامید شده‌اید، آماده شوید تا از آن عبور کنید. با همکاری جدید بین گردشگری مجازی (Jaunt) و کمپانی ماجراجویی کوهستان سوبک (Mountain Travel Sobek) قادر خواهید بود به یکی از عجایب هفت‌گانه جهان، حتی بدون عرق کردن، صعود کنید. مجموعه‌ی فیلم‌های با کیفیت بالای سفرهای مجازی در اپلیکیشن گردشگری مجازی در دسترس است، که می‌توانید از Google Play iTunes و GearVR آن را دانلود کنید.

در اولین ویدئو از این مجموعه می‌توانید  با راهنمایی ایان لوئیس، که بیش از دو دهه در پرو لیدر سفر است، از Cusco به ماچوپیچو بروید. این یک تجربه مجازی معمولی نیست- در اینجا به طور مستقیم از یک متخصص (لوئیس در کوهپایه‌های آند بزرگ شده است) می‌آموزید و در حین حال می‌توانید تا حد امکان (به صورت دیجیتالی) به شاهکار اینکاها نزدیک شوید.

کوین کالاهان، رئیس و مدیر عامل ماجراجویی کوهستان سوبک می‌گوید «رفتن به نفس‌گیرترین نقاط جهان طبیعی و به اشتراک‌گذاری به یادماندنی‌ترین مقصدها روی زمین چیزی است که همه راهنماها در MTS برای آن زندگی می‌کنند». همچنین کوین معتقد است «همکاری با گردشگری (Jaunt) برای جذب مخاطبان واقعیت مجازی سراسر جهان فصل جدیدی برای شرکت ما ایجاد کرده و مطمئنا چیزهای بیشتری به همراه خواهد داشت».

بخش اول، ماجراهای واقعیت مجازی بیشتری به دنبال خواهد آورد و تیم Jaunt و MTS توجه دارند که مخاطبان مشتاق در آینده نزدیک قادر خواهند بود از طریق این اپلیکیشن به ماجراجویی‌های بیشتری بپردازند.

کلیف پلامر، رئیس استودیو Jaunt، می‌گوید «واقعیت مجازی منجر به دوره‌ی جدیدی شده که ما را قادر می‌کند در شگفتی‌های طبیعی جهان و مصنوعات فرهنگی تمدن‌مان به صورت دیجیتالی و در واقعیت مجازی اکتشافاتی داشته باشیم- و آنها را برای همه در دسترس قرار می‌دهد». «کمپانی ماجراجویی کوهستان سوبک ماجراجویی را در سراسر جهان ارائه می‌دهد و یک شریک طبیعی برای ایجاد تجربه واقعیت مجازی برای مشتریان است. کارکنان و راهنماهای محلی آنها دانش و تخصص منحصر به فردی در ماجراجویی دارند. در حال حاضر هر کسی می‌تواند به شگفت‌انگیزترین مکان‌ها در جهان تلپورت شود و فرهنگ‌های مختلف را تجربه کند».

منبع: کجارو

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید