Performancing Metrics

رایزنی انگلیس با شرکای اروپایی‌اش برای اعزام هزار نظامی به لیبی | اتاق خبر
کد خبر: 334984
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 16:05
مقام‌های نظامی اروپا در حال رایزنی برای اعزام هزاران سرباز به لیبی هستند و این گفت‌وگوها در حالی صورت گرفته که وزیر امور خارجه انگلیس سفری غیرمنتظره به طرابلس داشته تا حمایت خود را از دولت جدید این کشور آفریقایی اعلام کند.

1414476469723_reuters3.jpg

اتاق خبر - به نقل از خبرگزاری راشاتودی، انگلیس در حال بررسی اعزام 1000 سرباز به لیبی و در بحبوحه نگرانی ها درباره تشکیل دولت جدید و گسترش حضور داعش در این کشور است.

ادوارد استیرینگر، معاون رییس ستاد مشترک ارتش انگلیس قرار است به رم برود تا با مقام های این کشور و فرانسه درباره احتمال اعزام نیرو برای همکاری در کنار 6000 نیروی کمکی ائتلاف بین الملل در لیبی تحت امر ایتالیا گفت‌وگو کنند.

فشارها بر دولت لندن برای افشای جزئیات مربوط به افزایش دخالت های نظامی در لیبی پس از آن قوت گرفت که مشخص شد تعدادی از نیروهای ویژه انگلیسی مدت‌هاست در حال انجام عملیات در لیبی هستند.

فیلیپ هاموند، وزیر امور خارجه انگلیس در جریان یک نشست خبری در طرابلس گفت: انگلیس و متحدانش از نخست وزیر و دولت جدید لیبی برای برقراری صلح و ثبات در این کشور حمایت می‌کنند. ما آماده ارائه کمک های بیشتر برای لیبی و مردم این کشور هستیم. انگلیس در صحنه تلاش های جامعه بین الملل پیشرو است.

ایسنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید