Performancing Metrics

شهرداری مشخص کند دیونش به پیمانکاران چقدر است؟ | اتاق خبر
کد خبر: 334995
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 16:56
عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران گفت: شهرداری در خصوص میزان دیونی که دارد، شفاف سازی کند و در خصوص پرداخت آن نیز برنامه ریزی داشته باشد.

اتاق خبر: احمد حکیمی پور در جلسه علنی روز سه شنبه با اشاره به موضوع پرداخت دیون شهرداری گفت: عددهای مختلفی در خصوص میزان بدهی های شهرداری مطرح می شود. درخواست می کنم در جلسه ای با حضور معاونت مالی و شخص شهردار، میزان دیون مشخص شود و اعلام کنند چه برنامه ریزی هایی برای پرداخت آن دارند.

وی ادامه داد: شهردار تهران در جلسه ای رقمی را اعلام کردند اما باید طی جلسه ای در خصوص آن شفاف سازی شود.

حکیمی پور همچنین به موضوع پیاده راه سازی در شهر تهران اشاره کرد و گفت: سنگ فرش خیابان ۳۰ تیر آماده بهره برداری است و از نزدیک از آن بازدید کرده ام و همچنان در حال سابیدن آن برای برطرف کردن تیزیهای این سنگ فرش ها هستند.

وی ادامه داد: گفته می شود مصوبه این کار در شورای سوم به تصویب رسیده اما شورا تاکید دارد تمامی پروژه های پیاده راه سازی، مطالعات و پیوست اجتماعی داشته باشد و در خیابان ۳۰ تیر بدون سنگ فرش کردن و با آسفالت نیز خودروها با کندی حرکت می کردند و تنها این سنگ فرش کردن سبب افزایش بار ترافیکی میدان حسن آباد و خیابان های اطراف شده است.

وی با اشاره به تجربه پیاده راه سازی در خیابان ۱۷ شهریور گفت: نباید بگذاریم همان اتفاقات تلخ پیاده راه ۱۷ شهریور تکرار شود و اگر سندی در خصوص برخی پیاده راه سازی ها وجود دارد، باید مورد بازنگری قرار گیرد.

حکیمی پور اضافه کرد: شنیده شده حدفاصل خیابان تجریش تا میدان قدس نیز قرار است پیاده راه شود که این موضوع باعث مشکلاتی در منطقه خواهد شد.

در ادامه این جلسه، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در خصوص پیاده راه سازی در محدوده میدان تجریش تا قدس توضیح داد: چندین طرح در این خصوص به شورا ارائه شده که این پیاده راه به شکل تونل زیرگذر یا دو طبقه باشد و قدم‌گاه صالحیه در این محدوده ایجاد شود که شورا چیزی را مصوب نکرده است. تنها ساماندهی فضای اطراف امامزاده صالح به تائید رسیده و در حال حاضر در محدوده این امامزاده ایستگاه های اتوبوس ساماندهی شده و همچنین فضای پارک خودرو پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: نگاه کلی به پیاده راه سازی در مدیریت شهری، ایجاد پیاده راه در قطب های فرهنگی یا قطب های تجاری است که خیابان ۳۰ تیر نیز به عنوان یک قطب فرهنگی، سنگ فرش شده است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید