Performancing Metrics

گام دوم را در ۱۰ اردیبهشت تکرار کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 336022
تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1395 - 21:34
حزب ندای ایرانیان در بیانیه‌ای، از مردم درخواست کرد در انتخابات دور دوم، حضوری پرشور داشته باشند.

اتاق خبر: متن بیانیه حزب ندای ایرانیان به شرح زیر است:

مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره فضایل ملت مجلسی است بر پایه عقلانیت، اخلاق، آزادی، مدارا و قانون‌گرایی. تنش‌زدایی، اعتمادسازی داخلی و بین‌المللی، گفت‌وگو، مشارکت، برابری جنسیتی، جوان‌باوری، تامین امنیت همه‌جانبه و تقویت همه ابعاد مردم‌سالاری به‌ویژه ایجاد رونق اقتصادی و تامین معیشت همه مردم از اولویت‌های خانه ملت است.

چنین مجلسی است که می‌تواند با تقویت و تحکیم مبانی نظام به توسعه و تعالی جامعه، رشد اقتصادی و توسعه پایدار کمک کند و زمینه‌ساز تحقق همه اصول قانون‌ اساسی و مردم‌سالاری دینی شود.

به همین دلیل است که از تفاوت آراء، دیدگاه‌ها و روش‌ها عبور کرد‌ه‌ایم، تا فصلی تازه و سرشار از امید و نشاط را همراه با عموم هم‌میهنان، دوباره آغاز کنیم.

جریان اصلاح‌طلبی با امید به بهبود، توسعه و پیشرفت کشور آغاز شده و تداوم آن جز با همراهی و حمایت همه ایرانیان می‌سر نبوده و نیست. اینک دور دوم انتخابات در بهار ۹۵، فصل جدیدی برای رویش دوباره است.

خردمندان این دیار باید موثر‌ترین نقش آفرینان این عرصه باشند. حرکت پیشین اندیشمندان، خردورزان، علاقمندان و دلسوزان کشور در دور اول انتخابات بارقه امیدی بود که پیام‌آور تشکیل چنین پارلمانی در طراز ملت بزرگ ایران است

رمز پیروزی و اصلاح امور، مشارکت حداکثری همه مردم اندیشمند، توسعه‌خواه و فعال در مسیر پیشرفت و توسعه کشور در همه عرصه‌های داخلی و خارجی است پس در دور دوم انتخابات مجلس برای آبادانی کشور و شهر خویش برمی خیزیم و گام دوم را محکمتر از اسفند سال پیش تکرار می‌کنیم

من اگر برخیزم
تو اگر برخیزی
همه بر می‌خیزند
من اگر بنشینم
تو اگر بنشینی
چه کسی برخیزد؟

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید