Performancing Metrics

حزبی که جوانگرایی نکند مرگ خود را امضا کرده است | اتاق خبر
کد خبر: 336118
تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1395 - 02:59
دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه حزبی که جوانگرایی نکند مرگ خود را امضا کرده است، گفت: برای جوانگرایی حزب کارهایی انجام شده و باید تا نقطه مطلوب که هنوز فاصله داریم به وظیفه خود عمل کنیم.

اتاق خبر: محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه در جمع جوانان حزب موتلفه اسلامی به مناسبت روز پدر در مزار ۷۲ تن و مرحوم عسگر اولادی اظهار کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری سه صفت را برای مرحوم عسگر اولادی نام بردند که صادق و مجاهد و صالح است. هم امام و هم رهبری این کلمات را گزینشی انتخابات کردند و امام خمینی در سخنان خود مرحوم عسگر اولادی را صالح نامید که ویژگی بارز و ارزشمند آقای عسگر اولادی بود.

وی افزود: ریشه مجاهدت و تلاش در قرآن ۴۰ بار تکرار شده و وقتی به کسی مجاهد می گویند باید این ۴۰ آیه را مطالعه کند، مقام معظم رهبری مرحوم عسگر اولادی را مجاهد صادق نامیدند.

حبیبی بیان داشت: سمبل مجاهدان شهدا هستند و درباره کلمه صادق ۸۸ بار ریشه این کلمه و مشتقات آن در قرآن آمده است و معنای آن فراتر از راستگو می باشد. با بررسی این واژه ها می توان فهمید مقام معظم رهبری چه تعاریفی از مرحوم عسگر اولادی کرده اند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به شهدای ۲۶ خرداد حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: همه ما باید در راه شهدای قدم برداریم و قدم برداشتن در این راه مقدس بوده و در این مسیر باید پویش داشته باشیم.

وی اظهار داشت: ما در محضر مرحوم عسگر اولادی می گوئیم که جزو وظایف دینی ما حرکت مستقیم در راه نورانی است که ایشان و شهدای حزب موتلفه اسلامی ترسیم کردند.

حبیبی تصریح کرد: راهی که مرحوم عسگراولادی پیش روی ما گذاشتند جوانگرایی است و تا میزان زیادی حرکت در این راه انجام شده و باید تا نقطه مطلوب که هنوز فاصله داریم به وظیفه خود عمل کنیم. حزبی که جوانگرایی نکند مرگ خود را امضا کرده است.

وی افزود: در انتخابات اخیر به عنوان مصوبه شورای مرکزی ۲۱ نفر را به شورای ائتلاف اصولگرایان معرفی کردیم که جوانانی که به این فهرست پیشنهاد داده شدند شایسته بودند و خوشحالیم چنین جوانانی در موتلفه اسلامی حضور دارند.

همچنین امیر نظیفی رئیس واحد جوانان حزب موتلفه اسلامی نیز در این مراسم گفت: ما از وجود پدر معنوی خود مرحوم عسگراولادی محروم هستیم و هر زمان خدمت ایشان می رسیدیم با روحیه مضاعف از جلسه بر می گشتیم و انرژی که از ایشان صادر می شد فکر و انرژی جوان بود.

ما باید امانت حزب موتلفه اسلامی را که پیش ما گذاشته اند حفظ کرده و با افزایش حضور و کیفیت جوانان در حزب تلاش کنیم به اهداف شهدا و بزرگان این حزب برسیم.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید