Performancing Metrics

عرضه میوه بسته بندی و دستچین در نمایشگاه «شهرآفتاب» | اتاق خبر
کد خبر: 336133
تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1395 - 03:41
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به عرضه میوه بسته بندی و دستچین در بازار میوه و تره بار مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب گفت: در این بازار میوه های برش داده شده در پوشش بهداشتی و در ظروف یکبار مصرف در اختیار مشتریان و بازدیدکن

اتاق خبر: عبدالحسین رحیمی در خصوص احداث بازار میوه و تره بار مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب تصریح کرد: این پروژه در جهت ارایه خدمات به بازدیدکنندگان به مرحله اجرا در خواهد آمد. به همین منظور در مجموعه شهرآفتاب مکانی را برای عرضه میوه بسته بندی و دستچین به انتخاب مشتری، در فضایی به مساحت حدود 200 مترمربع در دست اقدام داریم.

وی با اشاره به تجهیز این بازار ادامه داد: در این تره بار میوه های برش شده در پوشش بهداشتی و در ظروف یکبار مصرف در اختیار مشتریان و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه بخشی از مراجعه کنندگان و مشتریان این بازار میوه و تره بار، ناشران و افراد مستقر در نمایشگاه کتاب هستند، اضافه کرد: این در حالیست که برخی دیگر از مراجعه کنندگان شهروندان تهرانی و بازدیدکنندگان شهرستانی هستند. همچنین ساعات کار آن نیز هماهنگ با شروع و پایان کار نمایشگاه است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم تا در جهت رفاه حال مراجعه کنندگان نمایشگاه ارایه خدمات داشته باشیم، گفت: این آمادگی را داریم که شهروندان تهرانی که در اطراف مجموعه شهرآفتاب زندگی می کنند نیز با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و از طریق مترو بتوانند از این فضا بهره مند شوند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، رحیمی با بیان اینکه برنامه ای برای عرضه مواد پروتئینی در بازار میوه و تره بار شهرآفتاب نداریم، افزود: بازدیدکنندگان می توانند اقلام مورد نیاز خود را این بازار تهیه کنند و این در حالیست که میدان میوه وتره بار شهرآفتاب با ایجاد سازه دائم در آینده نزدیک به مردم خدمات رسانی خواهد داشت.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید