Performancing Metrics

چند قاضی مشغول پرونده بورسیه‌ها هستند | اتاق خبر
کد خبر: 336414
تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1395 - 20:34
سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که چند قاضی مشغول بررسی پرونده بورسیه‌ها هستند و نظر مشورتی خود را به منظور تصمیم گیری به رئیس دستگاه قضا اعلام می‌کنند.

به گزارش اتاق خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در ادامه نود و پنجمین نشست خبری خود به موضوع پرونده بورسیه‌ها اشاره کرد و گفت: در ارتباط با این قضیه رئیس قوه قضاییه نامه‌ای را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشتند و کسب اجازه کردند تا همانند احکامی که در دادگاه‌ها صادر و قطعی می‌شود اما یک راهی برای اعاده دادرسی بازمی‌ماند، مشابه آن در مورد پرونده بورسیه‌ها نیز عمل شود.

وی ادامه داد: با توجه به اجازه رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس قوه قضاییه از وزارت علوم خواست تا تمام کسانی که در قضیه بورسیه‌ها شاکی هستند را به دستگاه قضایی معرفی کند.

سخنگوی قوه قضاییه توضیح داد: تعدادی معرفی شدند و رئیس قوه قضاییه پرونده را به چند نفر از قضات برای بررسی ارجاع داده تا نظرات مشورتی خود را در خصوص این پرونده به رئیس دستگاه قضا اعلام کنند.

محسنی اژه‌ای افزود: اگر تشخیص داده شود در این موضوع خلافی صورت گرفته، رئیس قوه قضاییه از دیوان عالی کشور درخواست می‌کند به موضوع رسیدگی و نظر نهایی خود را اعلام کند.

منبع: تسنیم

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید