Performancing Metrics

افزایش سمن‌های گردشگری در استان بوشهرضرورت دارد | اتاق خبر
کد خبر: 336717
تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1395 - 18:49
معاون فرهنگی و امور جوانان استان بوشهر تاکید کرد
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در این استان حدود 6 سمن گردشگری فعال داریم که زیر نظر وزارت کشور است.

به گزارش اتاق خبر: استان بوشهرجاذبه‌های گردشگری طبیعی دارد و ظرفیت فعالیت بیشتر سمن‌ها را در این حوزه داراست البته سازمان‌های مردم‌نهاد محیط زیست تاکنون در بوشهر در این زمینه اقدامات خوبی کرده‌اند. به عنوان نمونه در ایام نوروز تورهای گردشگری برگزار و نمایشگاه‌هایی برپا کردند.

وی در ادامه گفت: با توجه به فعالیت صنایعی مانند پتروشیمی در استان بوشهرو آلودگی هوا حدود 12 سمن در زمینه محیط زیست وجود دارند البته برخی از آن‌ها به‌طور رسمی فعال هستند و لازم است تعداد این سازمان‌های مردم‌نهاد نیز افرایش یابد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهراضافه کرد: ارایه آموزش‌هایی را در زمینه حقوق شهروندی با همکاری آموزش و پرورش آغاز کردیم. برنامه‌هایی نیز درباره بهداشت فردی و سلامت داریم.

وی با اشاره به جلسات استانی ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: قصد داریم این جلسه را در اردیبهشت یا خرداد ماه با حضور محمدرضا رستمی – معاون ساماندهی امور جوانان- برگزار و تشکیل دوره توانمندسازی کشوری سمن‌های جوانان را در شش ماهه دوم سال در بوشهر پیشنهاد دهیم.

ده‌جان در پایان درباره برنامه‌های هفته جوان اظهارکرد: ‌کلیات برنامه‌های ما مانند دیدار با خانواده شهدا،نماینده ولی‌فقیه و جشن‌های هفته جوان است البته منتظر اعلام دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان برای نهایی کردن برنامه‌هایمان هستیم.

منبع :ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید