Performancing Metrics

خالد مشعل با اردوغان در آنكارا دیدار كرد | اتاق خبر
کد خبر: 337096
تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 1395 - 18:17
خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری تركیه در آنكارا٬ در پشت درهای بسته دیدار و گفت ‌وگو كرد.

اتاق خبر - به گزارش پایگاه خبری ینی آكیت ، این دیدار عصر دوشنبه و در حاشیه دیدار اعضای كمیته برگزاری همایش “تشكر از تركیه” و بدون حضور رسانه‌های گروهی در نهاد ریاست جمهوری تركیه در شهر آنكارا انجام شد.
در همایش “تشكر از تركیه” نزدیك به 50 شخصیت عربی و اسلامی از جمله یوسف قرضاوی، دبیركل اتحادیه جهانی علمای مسلمان، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و نمایندگان اقلیت‌های عربی و اسلامی در تعدادی از كشورهای جهان حضور داشتند.
با اینكه در باره مسائل مورد بحث در دیدار اردوغان با مشعل در رسانه ها مطلبی منتشر نشده و طرفین نیز در این مورد اظهار نظری نكرده اند ، برخی از كارشناسان عقیده دارند كه گفت و گوهای آشتی تركیه با رژیم صهیونیستی برای عادی سازی مناسبات ، محور اصلی این گفت و گو بوده است.
سخنگوی ریاست جمهوری تركیه روز گذشته (دوشنبه ) اعلام كرد كه این مذاكرات به مراحل نهایی رسیده است.به عقیده ناظران آگاه ، رژیم صهیونیستی در جریان این مذاكرات خواهان تعطیلی دفتر حماس در تركیه شده است.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید