Performancing Metrics

همکاری بین دو حوزه جوانان و ورزش باید گسترش یابد | اتاق خبر
کد خبر: 337551
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1395 - 23:30
معاون ساماندهی امور جوانان از امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون تیراندازی با کمان و معاونت ساماندهی امور جوانان خبر داد و گفت: همکاری بین دو حوزه جوانان و ورزش باید گسترش یابد.

به گزارش اتاق خبر، محمدرضا رستمی در دیدار با رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تاکید کرد: باید بین حوزه جوانان و ورزش و به ویژه فدراسیون ها ارتباط و همکاری مداوم و مستمر باشد.

رستمی گفت: اقداماتی در راستای همکاری بین فدراسیون تیراندازی با کمان و معاونت ساماندهی امور جوانان صورت گرفته که نتیجه آن انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این دو حوزه است،

وی هدف از انعقاد این تفاهم نامه را ترویج ورزش در بین جوانان دانست و گفت: این تفاهم نامه نه به منظور گسترش ورزش قهرمانی که در جهت گسترش ورزش همگانی در بین جوانان است.

رستمی اضافه کرد: تفاهم نامه در سطح کشور و به صورت ملی منعقد شده است تا علاوه بر افزایش همکاری بین حوزه جوانان و فدراسیون ها بتوانیم این ورزش را در بین جوانان گسترش داده و در راستای افزایش نشاط و شادی در بین جوانان قدمی برداریم.

معاون ساماندهی امور جوانان همچنین بر استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد جوانان در اجرایی کردن این تفاهم نامه تاکید و از مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان خواست تا در جشنواره سازمان های مردم نهاد جوانان نیز این نکته را مد نظر داشته باشد.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید