Performancing Metrics

نمی‌خواهیم فرصت کسب سهمیه را از دست دهیم | اتاق خبر
کد خبر: 337621
تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1395 - 03:45
گل محمدی:
سرمربی ذوب آهن گفت که تیمش نمی‌خواهد فرصت کسب سهمیه آسیا از طریق لیگ برتر را از دست بدهد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری دیدار تیمش در برابر پدیده گفت: بازی فردا یک بازی حساس است و فرصتی است تا بتوانیم حداقل به عنوان یکی از نمایندگان ایران در کسب سهمیه آسیا تلاش کنیم.

او تاکید کرد: بازیکنانی که فردا به میدان می روند با جان و دل بازی خواهند کرد. پدیده قابل احترام است و برای هیچ‌یک از دو تیم بازی آسانی نخواهدبود.

گل محمدی گفت: باید در فاز دفاعی بدون اشتباه عمل کنیم چرا که پدیده بازیکنان فرصت‌طلبی دارد. خوشجالم که در این شهر مقدس هستم و امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند از آب در بیاید.

سرمربی ذوب آهن درباره غایبان تیمش در این دیدار خاطرنشان کرد: مرتضی تبریزی، وحید محمدزاده و قاسم حدادی‌فر محرومان تیم و علی حمام، کاوه رضایی و مهرداد قنبری هم مصدومان تیم هستند.

او درباره دو بازیکن خراسانی ذوب آهن یعنی احسان پهلوان و حجت حق‌وردی گفت: این دو کمک زیادی به ما کردند و هر دو با اخلاق هستند و به عنوان مربی افتخار می‌کنم که در خدمت این دو بازیکن هستم. آنها هنوز جای پیشرفت دارند و جا دارد که به سطح بالاتری برسند.

گل محمدی در ادامه نشست خبری اظهار کرد: در لیگ با تمام قوا بازی کردیم و به هر صورت تا به اینجای کار خوب نتیجه گرفته‌ایم. مشکلاتی داریم که ممکن نیست در هر ۳ جام حضوری کاملا موفق داشته باشیم. در فینال حذفی هستیم و در لیگ آبرومند ظاهر شدیم و در جام باشگاه‌های آسیا هم عالی بودیم. هواداران مطمئن باشند که برای خوشحالی آنها تلاش می‌کنیم.

او درباره مشکلات ذوب آهن گفت: تاکنون ۵۰ درصد دریافتی‌ داشته‌ایم و مشکلاتی داریم اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که بتوانیم این مشکلات را درون خانوادگی حل کنیم و مردم اصفهان مطمئن باشند برای‌شان تلاش می‌کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن ضمن شانس اول دانستن پرسپولیس برای کسب قهرمانی گفت: پرسپولیس بهترین شرایط ممکن را دارد و اگر از این ۳ بازی باقیمانده ٢ دیدار را پیروز شود، قهرمان است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید